Ryan Bahrle
Ryan Bahrle at Lester Glenn Chevrolet

Ryan Bahrle | Page 42

Sales Representative

Lester Glenn Chevrolet

398 Route 37 East
Toms River, NJ 08753

5.0
479 Reviews

Let’s make your car buying experience fun and memorable. I’ve been in the car business for 12 years now only been at one dealership and that's Lester Glenn Chevy for my entire career in the car business. I’m a local guy that grew up here in ocean county born and raised. I enjoy going to Yankees and Jets games but my favorite is any activities on, in or around the ocean or the bay from sailing, boating, jet skiing, surfing, Standup paddle boarding, and fishing.

5.0

479 Reviews

Write a Review

Dealership Experience

12 yrs, 4 mos

Industry Experience

12 yrs, 4 mos

Specialties & Trainings

10th year Chevrolet Mark of Excellence Certified Top Performer

479 Reviews of Ryan Bahrle

June 26, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

Excellent experience Dealing with several Dealerships including competitors to Lester glenn Chevrolet, this dealership was well organized and the experience was great. No More

by MG6
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Devin Jensen , Joseph Buttari

June 25, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

3rd Lester Glenn vehicle Ryan, was the was most helpful and knowledgeable and even came in on his day off, you have a keeper here, have a nice day. More

by GREG
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

June 13, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

Never Again Today marks 8 days without my 2018 Impala. While I understand that changing an A/C evaporator system is timely and obtaining the part took time, I was More

by Njclubjock80
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Recommend Dealer
No
Jun 13, 2019

Lester Glenn Chevrolet responded

Ciro, thank you for providing feedback about your service experience. The nature of your vehicle's repair requires a technician to be completely dedicated to your vehicle's repair for approximately 2 -3 days. As the technician had already began working on another vehicle's repair prior to your part arriving, it was necessary for him to complete that repair first before beginning work on your vehicle. For all of our customers, our goal is to complete their vehicle as quickly as possible, without any interruption, and have your vehicle fixed properly the first time. Unfortunately, the parts required to complete your repair were on back order and we were provided with no estimate on when they would actually arrive. We certainly understand your frustration and apologize for any unanticipated delays. We will do everything we can to assist you further as well as ensure your vehicle repair is completed quickly and properly now that we have all of the necessary parts to do so. If we can be of any further assistance, please do not hesitate to message us on here or reach out directly to our service team.

June 08, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

Malibu Devin and Ryan were awesome I’ve bought 6 cars from Lester Glenn Chevy and I will continue to do business here it’s always a pleasure dealing with th More

by vinnieg08
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Joe Horsfield, Devin Jensen, Katie Costanzo , Adam Chiappano

May 24, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

2019 Traverse Ryan was extremely helpful and patient in helping my wife and I find the right vehicle for us. We would definitely recommend purchasing a vehicle at L More

by TraverseRS19
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Devin Jensen

May 16, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

Ireland Loves Adam n Chevy Thank you very much Adam and Lester Glenn Chevy for my new Equinox and the great experience. See you in two years for our next Chevy as long not back More

by Irish Gerry O
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Adam Chiappano

May 13, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

great car buying experience We were greeted by friendly staff, Ryan B, and were able to test drive the car we had in mind. We took our time and were able have a pleasant experie More

by LiMike
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

May 08, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

Trax 2019 Bought my chevy trax it was 2nd car here i will be back in the future for anither car. Nick and ryan were great to deal with More

by Mary
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Joe Horsfield , Nick Barile, Adam Chiappano, Matt Safran

May 04, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

Awesome Ryan and devin helped me buy my 2019 Chevrolet equinox they very nice and pressure free. This is my 3rd vehicle from Lester Glenn Chevy!!! More

by Mary
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

May 04, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

awesome day to buy a car I had a great experience at Lester Glenn. I think it was the fastest and easiest car I ever bought!!! Thank you Ryan Bahrle. I love my car! Thank y More

by dianeb
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Devin Jensen

May 07, 2019

Lester Glenn Chevrolet responded

Thank you for taking the time to leave us this great review! We're so happy to hear about your experience with our dealership and that Ryan and our team were so helpful throughout the whole process. It's wonderful that you felt so comfortable and that you were able to get what you wanted. We appreciate your positive feedback and we look forward to seeing you again soon!

...
42
...

Dealership Inventory (350 Vehicles)

used 2019 Chevrolet Traverse car, priced at $17,144
2019 Chevrolet Traverse
used
Graphite Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Chevrolet Silverado 1500 car, priced at $72,744
2026 Chevrolet Silverado 1500
new
Sterling Gray Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Chevrolet Blazer car, priced at $55,714
2026 Chevrolet Blazer
new
Sterling Gray Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Chevrolet Trax car, priced at $29,134
2026 Chevrolet Trax
new
CACTI GRN exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2022 Chevrolet Equinox car, priced at $24,244
2022 Chevrolet Equinox
used
Summit White exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2022 Hyundai Tucson car, priced at $17,444
2022 Hyundai Tucson
used
Calypso Red exterior
Automatic
All-wheel Drive