Tim Cameron
Tim Cameron at Zeigler Honda of Racine

Tim Cameron | Page 16

Service Advisor

Zeigler Honda of Racine

1701 SE Frontage Rd
Mount Pleasant, WI 53177

4.7
440 Reviews
4.7

440 Reviews

Write a Review

440 Reviews of Tim Cameron

May 18, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

When I brought my car in, it was diagnosed with one wrong thing. They fix it and suddenly there’s a new thing wrong with the car… Finally get it fixed and take it home, only to find out it was never actually More

by looloobell56
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Brian Ingram

May 21, 2025

Zeigler Honda of Racine responded

Mckinley, we again apologize that diagnosing your 2017 CRV with 151k miles was not quite as straight forward as you would have hoped, however I can assure you our master Honda tech was not guessing. Each issue that was repaired was repaired due to your vehicle giving an error code. We do what we can to help our customers and feel that we offered much more than another dealership would have in this situation. We were not required to give a choice of a full refund; but did so as a courtesy. Again, we do apologize things didn't go as we all would have hoped and that you didn't feel you received an apology. When Brian spoke to your family he felt it was clear he was sorry. Our goal is always to repair a customer's vehicle, and in this case we believe we would have been able to do that, but only if you agreed for us to do the work the vehicle is requiring to be done; in this case it was cleaning up the engine that was not maintained with proper maintenance. We ultimately hope the best for you and hope things can get resolved so you have a safe vehicle to drive.

May 17, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Excellent and prompt service. Technician was courteous and explained the results of the service at conclusion. More

by mkadow8578
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Zack Whittaker

May 17, 2025

Zeigler Honda of Racine responded

Thank you for sharing your experience with us. We're glad to hear that our team provided excellent and prompt service.

May 14, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Overall I’m happy with the quality of service I receive at Ziegler. This particular visit I waited at the dealership during my service. I was told that the services that I requested be performed, as wel More

by JRFARRJR
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Prince Jones

May 14, 2025

Zeigler Honda of Racine responded

John, we apologize for the wait time. I pulled your paperwork and can see the discount is applied on page 3, labeled "less discounts". Because of these situations I'm going to mail you a coupon for a complimentary oil change. We once again apologize and hope to re-earn a 5 star rating from you at your next visit.

May 14, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Ziegler Honda of Racine is my one-stop-shop of choice for all things automotive. From the moment I talked with Jesse about the car I wanted to that first maintenance check-in, Ziegler treats its customers wi More

by crusher-37-breaded
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jason Kent, Jesse Aguinaga

May 14, 2025

Zeigler Honda of Racine responded

We appreciate you choosing Zeigler Honda of Racine for your automotive needs. It's great to know our team provided you with a positive experience.

May 10, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I have bought at least 8 cars from Gentile Honda to Zeigler Honda over 🐄e years - that is self explanatory! I will continue to buy and get superior service from Ziegler Honda and 🐄their excellent se More

by RJ
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Chuck Oates, Zack Whittaker, Prince Jones , Jason Kent

May 10, 2025

Zeigler Honda of Racine responded

Thank you for your loyalty. We're glad to be your choice at Zeigler Honda of Racine.

May 09, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I had a wonderful experience, couldn’t have asked for a more painless car purchase. More

by AIRLEA6
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Alfredo Miranda

May 09, 2025

Zeigler Honda of Racine responded

Thank you for your kind words. We're glad to know that the car purchase process at Zeigler Honda of Racine met your expectations.

May 09, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I recommend them, they have helped me 100% in all aspects, they are the best, I thank them very much. More

by Steven Torres
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Chuck Oates, Zack Whittaker, Victor Cortes, Prince Jones, Venicia Sides , Jason Kent, Tim Olson, Giovanni Vargas

May 09, 2025

Zeigler Honda of Racine responded

We truly appreciate your recommendation. Thank you from all of us at Zeigler Honda of Racine.

May 08, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Was in and out within an hour. Fast and efficient and osas given a complementary car wash More

by Daniela53405
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
May 08, 2025

Zeigler Honda of Racine responded

Thanks for your kind words. We're glad you appreciated the fast service and car wash at Zeigler Honda of Racine.

May 07, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

In December of 2024, I bought my car from them after my original was totaled in an accident. Agreed on price, test drove it, loved it. When my dad and I came to pick the car up the next day, (my dad had ar More

by michaelbrath8
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
May 08, 2025

Zeigler Honda of Racine responded

Michael, can you please reach out to me? I'd like to discuss your experience with you and arrange to have the $129 refunded to you. Thank you. Sarah Petersen, Customer Relations Manager - 262-898-2900 or sarahp@zeigler.com

May 05, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Extremely efficient and knowledgeable staff; I was very impressed by the sincere professionalism of Brian Ingram. Everyone I dealt with was very professional, patient and kind. I really appreciated the l More

by TWEBER6
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Brian Ingram

May 05, 2025

Zeigler Honda of Racine responded

Thank you for sharing your experience. We're glad to know the team helped make things go smoothly with your loaner vehicle, and we appreciate your kind words about our team. We look forward to serving you again in the future at Zeigler Honda of Racine.

...
16
...

Dealership Inventory (650 Vehicles)

used 2026 Hyundai Palisade car, priced at $45,131
2026 Hyundai Palisade
used
Typhoon Silver Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2026 Honda CR-V car, priced at $33,631
2026 Honda CR-V
used
Crystal Black Pearl exterior
CVT
All-wheel Drive
used 2021 Subaru WRX car, priced at $38,934
2021 Subaru WRX
used
Ice Silver Metallic exterior
Manual
All-wheel Drive
used 2022 Ford Mustang car, priced at $53,432
2022 Ford Mustang
used
Grabber Blue Metallic exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
used 2019 Chevrolet Camaro car, priced at $63,432
2019 Chevrolet Camaro
used
Summit White exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
new 2026 Honda Accord car, priced at $29,035
2026 Honda Accord
new
Meteorite Gray Metallic exterior
CVT
Front-wheel Drive