Tyler Schulz
Tyler Schulz at Patrick Hyundai

Tyler Schulz | Page 5

Service Advisor

Patrick Hyundai

1020 E Golf Rd
Schaumburg, IL 60173

Contact Me
4.2
96 Reviews

Dealership Experience

2 yrs

Specialties & Trainings

Hyundai Certified Service

4.2

96 Reviews

Write a Review

96 Reviews of Tyler Schulz

April 18, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Excellent customer service and fast service Very easy experience since the moment I arrived to the next day when I picked up my vehicle More

by Mzl10
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Tyler Schulz

Apr 24, 2026

Patrick Hyundai responded

Thank you for your 5-star review! We are glad to hear that you had such a wonderful visit with us! Our goal is to ensure an exceptional customer experience, and to do what's in our customer's best interest-we're glad we hit the mark! We look forward to assisting you in the future! - Patrick Dealer Group Customer Relations Team

April 18, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The mechanic left my air filter door open. I noticed it when I got home. More

by MAZZONI.PAMELA
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Mike Vanhoosier , Erik Favela

Apr 24, 2026

Patrick Hyundai responded

Thank you for your 5-star review! We are glad your visit went well, but we regret that it seems we missed the mark w little with your service visit. Please feel free to reach out to us via call or text if you ever need any assistance! - Patrick Dealer Group Customer Relations Team

April 11, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Poor service Had an appointment once I got there was told I had no appointment More

by Vickialdridge07
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Tyler Schulz

Apr 17, 2026

Patrick Hyundai responded

Thank you for your review and for your honest feedback. We understand the frustration and your concerns are valid, especially when it comes to the communications about your scheduled appointment. Our goal is transparency and communication and we regret that it seems we missed the mark. Please feel free to reach out to us via call or text so that we can get more insight into your visit. - Patrick Dealer Group Customer Relations Team

April 02, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

When I made the appointment on the phone for an oil change and tire rotation I was told it would be 1 hour to 1 1/2 hours. It took over 2 hours! I couldn’t even pull into the service area because it wa More

by cindyafrisch
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Apr 03, 2026

Patrick Hyundai responded

Thank you for your review. We understand how frustrating wait times can be, and we apologize for the inconvenience. Our goal is to ensure a swift service experience, and we regret that we missed the mark with your visit. Please feel free to reach out to us via call or text if you have any further questions or concerns. - Patrick Dealer Group Customer Relations Team

March 31, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Absolutely terrible unprofessional , ignorant, never told me status of my vehicle. Sat there for 4 Hours for nothing car not finished no apologies Nothing!!! Service department ran by unqualified people More

by ARTHUR422
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Tyler Schulz

Apr 03, 2026

Patrick Hyundai responded

Thank you for your feedback and for your honest review. We understand the frustration and your concerns are valid when it comes to the wait times and communication. Our goal is to ensure proper communication and a swift service visit, and we regret that we fell short in your case. We would love the opportunity to make things right so please feel free to reach out via call or text anytime. - Patrick Dealer Group Customer Relations Team

March 30, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Good clean facility. Felt questions I had about an issue were just overlooked due to what he said they could not duplicate issue. More

by don_hauswirth
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Erik Favela

Apr 03, 2026

Patrick Hyundai responded

Thank you for your 5-star review! We are glad to hear that you had a great visit! Our goal is to ensure that your questions are answered, and we apologize that you felt your questions were overlooked, but overall glad that you had a good visit! We look forward to assisting you in the future! - Patrick Dealer Group Customer Relations Team

March 30, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I don't know what to tell you. But everything was okay with me. When I get there from start to end More

by MDRASKO
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Apr 03, 2026

Patrick Hyundai responded

Thank you for your 5-star review! We are glad that your visit went well and we look forward to assisting you in the future! - Patrick Dealer Group Customer Relations Team

March 28, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

It's too bad that the person who insisted all I needed was a tire rotation, not only didn't listen to what I said, but laughed at me. More

by NOEMAIL38
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Mike Vanhoosier , Erik Favela

Apr 03, 2026

Patrick Hyundai responded

Thank you for your review and your honest feedback. We understand your frustration and your concerns are valid, especially when it comes to feeling unheard. Our goal is to ensure transparency during our service visits and we regret that we missed the mark it seems during your visit. We would love the opportunity to make things right so please feel free to reach out via call or text any time! - Patrick Dealer Group Customer Relations Team

March 27, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Them being able to take care of car kept me from being possibly broke down or towed. Thank you More

by PEGGYCHOUINARD609
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Tyler Schulz

Mar 27, 2026

Patrick Hyundai responded

Thank you for your 5-star review! We are so glad that the service team was able to take care of you and your vehicle! Our goal is to provide the best service possible to our customers, and we're glad we hit the mark! We look forward to assisting you in the future! - Patrick Dealer Group Customer Relations Team

March 20, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

It took longer than was told. This time when I took it in I did not get text updates Which I have gotten on previous visits. Also, I was told that the oil change is only good for More

by JROGERS295
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Tyler Schulz

Mar 27, 2026

Patrick Hyundai responded

Thank you for your feedback and for your review! We are glad that your visit went well, but we regret that it took longer than anticipated. We understand how frustrating it can be when it comes to longer wait times. Please feel free to reach out via call or text if you have any concerns! - Patrick Dealer Group Customer Relations Team

...
5
...

Dealership Inventory (418 Vehicles)

new 2026 Hyundai Venue car, priced at $24,215
2026 Hyundai Venue
new
Gray / Black exterior
CVT
Front-wheel Drive
new 2026 Hyundai Tucson car, priced at $34,464
2026 Hyundai Tucson
new
Hampton Gray exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2027 Hyundai Palisade car, priced at $47,526
2027 Hyundai Palisade
new
Gray exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2021 Hyundai Ioniq EV car, priced at $17,199
2021 Hyundai Ioniq EV
used
Ceramic White exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2024 Hyundai TUCSON Hybrid car, priced at $25,899
2024 Hyundai TUCSON Hybrid
used
Shimmering Silver exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2027 Hyundai Santa Fe car, priced at $38,823
2027 Hyundai Santa Fe
new
White exterior
Unknown
All-wheel Drive