sales sales
sales sales at Toyota of Hackensack

sales sales | Page 7

None

Toyota of Hackensack

278 River Street
Hackensack, NJ 07601

Contact Me
4.2
138 Reviews
4.2

138 Reviews

Write a Review

138 Reviews of sales sales

October 28, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Abby was excellent and caring as my Salesperson. She made the whole experience worth it. More

by STED64
Sales Price Transparency
Purchase Time
Recommend Dealer
Yes

September 15, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

It’s illegal in NJ for a car dealership to profit of car registration and title fees. I was overcharged and I am entitled to a refund and no one is responding. The finance manager has been unhelpful More

by Admira
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Chayanne Pena, Michael Burden,

Sep 21, 2023

Toyota of Hackensack responded

Thank you for your feedback. We checked with our DMV Clerk and on both your January and August purchase, you were charged exactly what we were charged for plates and registration. On what basis are you claiming that we overcharged you for DMV?

Sep 21, 2023

Toyota of Hackensack responded

So the refund issued in January of this year was partly because, our documentation fee changed to $499.00 from $449.00. The website was showing as $449.00. Even though was a clear disclaimer on the bottom that is still displayed today: "Published price subject to change without notice to correct errors or omissions or in the event of inventory fluctuations." The fee printed on NJ registration does not includes dealertrack fees charged to every dealership for processing of plates and registration. As an example, similar to your purchase with a instate trade and transfer of plates: Registration Fee $4.50 Temp Fee $5.50 Title Fee $60.00 Trade in Title Fee $10.00 Lien Fee $25.00 ---------------------- Total $105.00 We issued the refund as a one-time courtesy. There is no refund due for motor vehicles/registration on your second purchase.

Sep 21, 2023

Toyota of Hackensack responded

"I should’ve been charged only $396.00 total but instead you charged me $610.79. These were my charges $401.50+11.85+$5+7.50+184.94. I’m due a refund of $209.79" That is incorrect. Here is your breakdown $401.49 (motor vehicle/title lien) $11.85 (NJCar Processing) $7.50 (Nj Tire Tax) $182.63 (NJ Supplemental Tax/Luxury Tax) (for reference: https://www.nj.gov/treasury/taxation/luxury.shtml) --------------------------------- Total $603.47 Hope this provide clarity. We appreciate your patience in this matter.  

Sep 21, 2023

Admira responded

I got a refund in January for the overcharged price. I have the emails from Steve Escobar and my check was sent to me in the mail. Where is my refund for August? The receipt from the dmv is different than what’s on the contract. The numbers do not match. I sent Mike the documents showing the discrepancy. Mike doesn’t answer my calls or respond via email. Please mail me my refund.

Sep 21, 2023

Admira responded

I received 2 refunds in January! One for the doc fee and the other was for the overcharge of registration because I transferred my plates. Now here in August, I didn’t transfer plates or trade in a vehicle. I should’ve been charged only $396.00 total but instead you charged me $610.79. These were my charges $401.50+11.85+$7.50+184.94. I’m due a refund of $209.79. You add on additional fees that were unwarranted and don’t disclose all info in person. You’re in the wrong just refund me my money. I was told that this time around things would be different. My mistake for believing your salesmen.It’s very sad because I need to purchase another vehicle for a family member but I learned my lesson and won’t be returning here for good no matter what story your salesmen cook up.

Sep 22, 2023

Admira responded

I screenshotted your previous reply which showed $610.79 and now I see that it’s been edited to say $603.47. I’m disputing that the amount I was charged on the contract is different from my dmv receipt. You guys didn’t disclose a dealer trac fee. In addition my receipt from the NJ DMV including registration, title, and etc was $396. The DMV charged me $311 for registration alone.You guys charged me $401.50 for registration alone and then added on additional charges. It could be a $20 difference for all I care but it’s the principle that matters. Someone could’ve called me to walk through these charges but instead I get told to call the number on the back when there is no number on the back. That’s extremely unprofessional!

September 02, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

While the staff were friendly, no one seemed to know much about the vehicles. I did not encounter a single person who was able to answer my questions about features on the the car. I live in Manhattan and More

by CASSANDRARPHILLIPS
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Recommend Dealer
No

August 30, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

The entire team was fabulous. Abby, and Jay went above and beyond to help me complete the transaction. I would highly recommend this dealership. They were fantastic. More

by josiefisher56
Sales Price Transparency
Purchase Time
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jay Rim , Abby Luna. Steve Rosen(?)

Sep 01, 2023

Toyota of Hackensack responded

Thank you for your 5 Star review! We are glad to hear that your experience with Abby & Jay was above and beyond your expectations! Thank you for allowing us an opportunity to sell you a RAV4 Prime! We appreciate your business! Enjoy your Prime!

June 12, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Purchased a used van but there were some defects that I had to take the van back to correct. They are charging a premium price for their vehicles but the quality was poor. I’ve owned a few Toyotas and was More

by JCARRILLO1979
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Michael Park

April 01, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Very professional. ,and friendly environment. I would recommend it to my friends. This is my 5th car from this dealer. Thank you. . More

by BUENOMARC
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Juan. Forgot his last name.

March 25, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Staff friendly professional and courteous. Go out their way to assist their customers. We appreciate all of you Hod Bless. TY All. More

by WALLACE5008thave
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: John Reyes

January 30, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

I won’t be doing any more business with this dealer. I don’t recommend doing business here. Shady liars. Be careful of the documentation fee. Their advertised doc fee online is $449 but they’ll charge y More

by Admira
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Fred Radulic, Mario Puentes, Tony Munoz , Chayanna Pena

January 14, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

The salesperson (Abigail) was phenomenal! She was honest and responsive and more importantly respectful. What I'm assuming is the sales/finance manager, (the man who went over the paperwork a More

by Julie
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

December 15, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Because when I made the deal they said 650 for 60 months . Then I wet to get my new car they said something totally different. More

by CECILIAFLORES99
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No
...
7
...

Dealership Inventory (343 Vehicles)

new 2026 Toyota Sienna car, priced at $43,000
2026 Toyota Sienna
new
Midnight Black Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2023 Toyota 4Runner car, priced at $55,991
2023 Toyota 4Runner
used
Ice Cap exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2021 Toyota Venza car, priced at $33,491
2021 Toyota Venza
used
Blueprint exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2022 Nissan Kicks car, priced at $14,491
2022 Nissan Kicks
used
Boulder Gray Pearl exterior
CVT
Front-wheel Drive
new 2026 Toyota Tundra car, priced at $69,394
2026 Toyota Tundra
new
Celestial Silver Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Toyota Corolla Cross car, priced at $32,184
2026 Toyota Corolla Cross
new
Wind Chill Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive