Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Back

Jessup Auto Plaza

Cathedral City, CA

4.9
356 Lifetime Reviews Review Dealership
When you arrive at the Jessup Auto Plaza service department, you will find the accommodations clean and well-lit. We have a nice customer lounge with T.V., complimentary Wi-Fi internet, Starbucks coffee, pastries and other creature comforts. Jessup Auto Plaza has 44 Service Bays to ensure we can meet your needs in a timely manner. Our service technicians are ASE and GM certified. We have 2 GM World Class technicians and several GM Master techs so we can service or repair your vehicle to factory standards. For larger repairs, the Jessup Auto Plaza Body Shop is state-of-the-art. We have all the high-tech tools and we use only genuine GM Parts. Our GM Master techs and GM World Class technicians can restore your vehicle to "like it never happened" condition, and our work is guaranteed for as long as you own your vehicle. Your vehicle safety and performance is nothing to gamble on. Bring it to Jessup Auto Plaza and rest assured your work order will be completed to factory standards. We work with all major insurance companies and we will take care of the details to get you back on the road.
Contact Dealership

68-111 E. Palm Canyon Dr

Cathedral City, CA

92234

Directions

By Type

Showing 356 reviews

February 22, 2021

"My visit was for the service of the problem that my..."

- bathory

My visit was for the service of the problem that my corvette has, and it is covered by warranty. After 2 months of waiting and creating case with manufacture, they told me at the end "go where you bought it". I have much more details on BBB website even with respond from them. In-short: they where very rude at my initial visit and I am guessing, because warranty, other wise why would you treat customer badly... They do not return phone calls or follow-up after repair or visit, they just simply do not work with you. When I came for oil change the service adviser did not know what is dry sump and this is a regular maintenance for Grand Sport model. At that time I overlooked it because it was a different advisor and he was much nicer than my initial visit for repair under warranty. They had refused to service my car after 2 drive testing and scheduling an appointment and when a week later I arrived they said "go where you bought it" On BBB reply they said it is because I demanded a loner. At that point they even did not tell me if they have a loner or not and it is o irrelevant for the matter. Clearly, they needed to say at least something

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
May 05, 2021 -

Jessup Auto Plaza responded

I am sorry that you feel this way but we have tried to accommodate you with repairs to your vehicle. I understand that you have noises that are hard to find and we actually had a tech go for a ride with you for almost 2 hours the first time you were in. It did take awhile to do the repair because the part was on backorder. You then came back and we sent a tech with you again which we didn't mind doing as we are trying to help you. We suggested you take it where you bought it because you were demanding a loaner which we didn't have and said repeatedly how terrible our service is. You did mention that you had already tried La Quinta and they couldn't help you so we tried our best to help you.

January 10, 2021

"This was the first tine I went in to the service..."

- sschr20862

This was the first tine I went in to the service department for a Chevy Tahoe that I just bought from Jessup. Cory told me that it could take a few hours to replace a part that broke. I agrreed to wait knowing the time frame. I was in the waiting room for not more that 20 minutes. I think they knew that I was cold and did not bring a coat. EVERYONE in the office was so polite and kind. I am really impressed!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Other Employees : Cory , Walter Cañas
May 05, 2021 -

Jessup Auto Plaza responded

Thank you so much for taking the time to share your experience here. We are so happy to hear that our team could get you back on the road in short order and with friendly service. We hope you will come back again!

September 08, 2020

"Walter really listens to you. He has an intimate..."

- twocaddad

Walter really listens to you. He has an intimate knowledge of his automobile products and is an excellent resource. Great explainations. Great service. I could not be more pleased.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Other Employees : Walter Cañas
May 05, 2021 -

Jessup Auto Plaza responded

Thank you for your excellent review and feedback! We are happy to hear that you found Walter knowledgeable and a good listener. We will be sure to pass your kind words on to him!

August 01, 2020

"This was our best car buying experience, ever!! In the..."

- Ekrjws

This was our best car buying experience, ever!! In the past we have purchased from several other retailers including Maserati and we not treated as nearly as good as we were by James and his team. They now have a customer for life!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Other Employees : Francisco and Jose
July 26, 2020

"He was available and ready to ensure a smooth..."

- misbell2

He was available and ready to ensure a smooth transaction. I had such a positive experience even during this difficult time. He added the extra service of having my car washed. James IsBell was the person that sold me my car last summer. He arranged this impeccable service for me. Jessup Auto works as a team, the customer benefits. My business will continue to be here.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Other Employees : James IsBell
May 05, 2021 -

Jessup Auto Plaza responded

Thank you so much for your wonderful review! We are so glad to hear that James took such great care of you and earned your trust and support in the process. We look forward to being here for you whenever you need us next!

March 23, 2020

"He has wonderful customer service skills and cares for..."

- Jeniferinps

He has wonderful customer service skills and cares for his customers. He is a keeper and deserves to be recognized for his wonderful attention to detail.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Mar 25, 2020 -

Jessup Auto Plaza responded

Thank you for sharing this feedback with us. We are grateful to have Jorge as a part of our team! We look forward to serving you next time.

March 15, 2020

"Outstanding, Impeccable Buying Experience"

- RBLBHB

SEARCH NO LONGER! It doesn't matter how far you might drive to get here, you NEED to buy your next Chevy from the professionals at Jessup Chevrolet. The buying experience we had, thanks to Mo, Ali & Art is unforgettable. They accepted us as if we were family, as if we were repeat, established customers for many years. We drove from Huntington Beach on a Friday evening and because of the way we were treated by this group of sales ambassadors, we would do it all over again, even if it were twice as far & in twice as much bumper to bumper traffic! The most impressive aspect of our experience was to feel a part of the continuity, team work & pleasure that this team portrays. They obviously love what they do & they aren't shy about having fun as they proudly perform their individual responsibilities, all for the common good of their team. We'll never purchase another vehicle from anywhere else & we'll insist that all of our family, neighbors & friends do the same. All of you guys absolutely "nailed it" & both of us are so very grateful to you for sharing your hospitality & new car experience with us & for staying several hours beyond closing time. Whether it's another new Corvette or an everyday car, this is how you'd want your sons or daughters to be treated when they shop for a car. Absolutely a first-class car buying experience. Thanks for all you do & all the best to you & your families...Rich & Luci

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Mar 25, 2020 -

Jessup Auto Plaza responded

What an amazing review, Rich & Luci. We can't take you enough for all your support and loyalty. We promise to continue working hard to bring you the utmost in customer service and care. Thank you and welcome to the Jessup Family!

March 09, 2020

"Jorge is always on it! he pays attention and always make..."

- leonel

Jorge is always on it! he pays attention and always make sure that all my needs are granted. Thank you for all the help and assistance you always provide

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Other Employees : Walter Cañas
Mar 25, 2020 -

Jessup Auto Plaza responded

The pleasure is ours! Thank you for sharing your feedback and compliments towards Jorge. We are happy to be of service!

March 08, 2020

"Jorge Miramontes will take care of YOU and your vehicle...."

- Jbull61

Jorge Miramontes will take care of YOU and your vehicle. He goes out of his way to make sure all possibilities are explored and met.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Other Employees : Walter Cañas
Mar 25, 2020 -

Jessup Auto Plaza responded

Thank you for your wonderful feedback. We will be sure you share your kind words with Jorge. We look forward to see you next time!

March 02, 2020

"Jorge is very professional and knowledgeable about the..."

- St3fiiny

Jorge is very professional and knowledgeable about the work he provides. I would recommend to future friends. Thank you for all of your hard work Jorge!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Mar 25, 2020 -

Jessup Auto Plaza responded

Thank you for the recommendation! We appreciate your kind words towards Jorge, and we will plan to see you again next time!

1
...
1 - 10 of 356 results