Back

South Bay Hyundai

Torrance, CA

4.5
4,648 Reviews
Contact Dealership

20433 Hawthorne Blvd

Torrance, CA

90503

Directions

By Type

Showing 2,557 service reviews

October 01, 2026

The person who was in charge of my service (not the mechanic) left halfway through the day and no one transfered me so my car took a long time to fix and I had to call several times as no one was respo More

by lanieludwig
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Jeremy Davis
4.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Other Employees : Hollie
Oct 01, 2026 -

South Bay Hyundai responded

Thank you for the honest feedback. We’re glad you found our team friendly, but we understand how frustrating it must have been to have your service advisor leave partway through the day without someone clearly taking over your vehicle. Having to call multiple times for updates and ultimately discovering that no one was checking in on your car is understandably disappointing. We appreciate you pointing out the communication and organization issues so specifically. You should not have to chase down updates to find out what’s happening with your vehicle, and we’ll share your feedback with our team. Thank you for your patience and for giving us the opportunity to take care of your vehicle.

October 01, 2026

Kei is excellent. Have had him as service manager for more than a decade and he is the best. More

by SANDYTANZIL
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Kei Yukimura
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Oct 01, 2026 -

South Bay Hyundai responded

Thank you for such a meaningful shout-out to Kei! More than a decade of trusting him with your service is an incredible compliment, and we love hearing that he has consistently given you a reason to keep coming back. We’ll be sure Kei sees this. Having a customer recognize that kind of long-term consistency means a great deal, and we truly appreciate your loyalty and the relationship you’ve built with our team over the years!

September 30, 2026

They did not give me a follow up about what was done to me vehicle. There was no inspection form. According to the sticker, they used the wrong oil for the oil change. More

by alexbj1993
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Willian Morales
3.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Oct 01, 2026 -

South Bay Hyundai responded

We’re sorry you were not provided with a clear follow-up explaining the work performed on your vehicle. We understand how important it is to receive an inspection report and have a clear record of what was checked and completed during a service visit. We’re also concerned about your comment regarding the oil listed on the service sticker. Your feedback regarding the missing inspection documentation, communication, and the oil used during the service has been shared with our management team for review.

Oct 01, 2026 -

alexbj1993 responded

The wrong oil is an ongoing issue with the last 3 oil changes at your facility. On the oil cap, it shows 0W-30 and the stocker and paperwork shows 5W-30 was used. It is a great concern and your team has never been able to provide proof if the right oil was used. Please contact me so we can discuss this matter before I search legal advice.

September 30, 2026

Serious lack of customer service from moment one. Sat in the bay for 15 minutes begged approached. Miss Nicole helped 2 folks that came after me, before me. Car was kept for 10 days and not a single More

by captaingeo10
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Nicole Nelson
1.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Oct 01, 2026 -

South Bay Hyundai responded

We’re sorry your visit began with such a frustrating experience and that you felt overlooked when you arrived for service. Having to wait while others who arrived after you were helped first is understandably discouraging, especially when you were already waiting for assistance. We also regret that your vehicle was kept for 10 days without a proactive update and that you had to make every effort to find out what was happening. Finding trash left inside the vehicle and grease on the license plate and exterior only added to the frustration. Your feedback regarding the customer service, communication, service time, and condition of the vehicle at pickup has been shared with our management team for review.

September 26, 2026

Put repairs needed for someone else's car on my invoice. All services supposedly performed on my vehicle still show as needed services.I am obviously not a happy customer and do not recommend them. More

by mzbrniz
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Nicole Nelson
3.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Sep 29, 2026 -

South Bay Hyundai responded

We’re sorry for the confusion and frustration caused by the services listed on your invoice. We understand how concerning it would be to see repairs you believe were intended for another vehicle, while services you understood to have been completed are still showing as needed. We also understand why this would leave you questioning the accuracy of the work performed and the information provided on your invoice. Your concerns regarding the invoice, service recommendations, and accuracy of the records have been shared with our management team for review. We appreciate you bringing this to our attention.

September 26, 2026

It was fast and reliable. and I knew they will give car wash service but it wasn’t More

by makitnew
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Willian Morales
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Sep 29, 2026 -

South Bay Hyundai responded

Thank you for the honest feedback. We’re glad you found the service fast and reliable, and we appreciate you choosing our team. We’re sorry the car wash wasn’t provided as you expected. We understand that when you’re counting on something that’s normally part of the service experience, it’s disappointing when it gets missed. Thank you for pointing it out, and we hope we can deliver the complete experience you expect on your next visit.

September 25, 2026

This seems to be the only place to provide feedback on your phones. Service is next to impossible to reach so asking a question or needing additional info is not an option. I decided to try the cashier More

by HESTER.DUBOSE
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Customer Service
Sep 29, 2026 -

South Bay Hyundai responded

We’re sorry you’ve had such difficulty reaching our service department when you needed a question answered or additional information. We understand how frustrating it is to have to try multiple avenues, including the cashier, and still not receive a response. You should have a reliable and convenient way to communicate with our team throughout the service process. Your feedback regarding phone accessibility, communication, and the need for a better system has been shared with our management team for review. We appreciate you taking the time to point this out.

September 25, 2026

Jeremy is great. He is kind and polite. He’s on top of things and shows the sense of urgency that makes you feel important. Thanks again for your help. More

by castillo.nestor
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Jeremy Davis
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Sep 25, 2026 -

South Bay Hyundai responded

Thank you for taking the time to recognize Jeremy! We’re so glad his kindness, professionalism, and sense of urgency made you feel like a priority. That combination of staying on top of things while making customers feel genuinely cared for is exactly the kind of service we want to provide. We’ll be sure Jeremy sees your kind words. We truly appreciate you trusting our team and taking a moment to share your experience!

September 25, 2026

I went there for a malfunctioning horn. They immediately scheduled me for service. Problem was fixed in hours. You guys rock! More

by RAMSEY.LAWRENCE
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Nicole Nelson
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Kei Yukimura
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Sep 25, 2026 -

South Bay Hyundai responded

Thank you for the awesome shout-out! We’re glad we could get you scheduled quickly, track down the horn issue, and have everything fixed within a few hours. We know how important it is to get something like that taken care of without turning it into an all-day ordeal. We really appreciate the “you guys rock!” and the five-star energy behind it. Thanks for trusting our service team with your vehicle!

September 24, 2026

I never got contacted when vehicle was done,( charged overnight fee)I wanted my undercover fixed, told them I would pay. Its still not fixed More

by tasharisayers
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Jeremy Davis
4.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Sep 25, 2026 -

South Bay Hyundai responded

We’re sorry you were not contacted when your vehicle was completed and that you were then charged an overnight fee as a result. We also understand how frustrating it must be to specifically request that your under-cover be repaired, offer to pay for the work, and still leave without the issue being addressed. Your concerns regarding the lack of communication, overnight charge, and incomplete repair have been shared with our management team for review. We regret the inconvenience and frustration this caused.

1
...