Kei Yukimura
Kei Yukimura at South Bay Hyundai

Kei Yukimura

Service Advisor

South Bay Hyundai

20433 Hawthorne Blvd
Torrance, CA 90503

Contact Me
4.5
79 Reviews

Dealership Experience

5 yrs

Industry Experience

5 yrs

Languages Spoken

English English

Japanese Japanese

4.5

79 Reviews

Write a Review

79 Reviews of Kei Yukimura

October 07, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Kei was great to work with. He was friendly, easy to talk to, and made the whole service experience feel simple and stress-free. I really appreciated how communicative he was an More

by alan51
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Oct 07, 2026

South Bay Hyundai responded

Thank you for such a thoughtful review! It’s great to hear Kei made the service experience feel simple and stress-free, especially by keeping you informed throughout the process. Knowing what’s happening with your vehicle and having someone you can easily talk to makes a big difference, and it sounds like Kei delivered that in a big way. We’ll be sure Kei sees your kind words. Being called one of the better dealership service experiences you’ve had is a fantastic compliment, and we truly appreciate you taking the time to recognize him. Thanks for trusting us with your vehicle!

October 07, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The service was excellent. Everything went smoothly the only thing is that it took a little bit longer than I had expected, but that usually happens when you bring a car to a c More

by AJCANYC
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Oct 07, 2026

South Bay Hyundai responded

Thank you for sharing your experience! We’re glad everything went smoothly overall and that the courtesy rideshare helped make the extra wait a little easier. We know your time matters, so we appreciate your patience when service takes longer than expected. It’s great to hear that you still found the visit pleasant from start to finish. Thank you for choosing our service team and for taking the time to share what stood out to you!

October 03, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Excellent customer service and knowledgeable staff. Easy to schedule appointment for my car service in a great location. More

by STEFY848
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jeremy Davis

Oct 07, 2026

South Bay Hyundai responded

Thank you for the great feedback! We’re glad scheduling your service was easy and that our team’s knowledge and customer service made a positive impression. Having a convenient location helps too, especially when you’re trying to fit vehicle maintenance into a busy schedule. We appreciate you choosing us for your service and taking a moment to share your experience. We’ll be happy to see you again next time!

October 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Kei is excellent. Have had him as service manager for more than a decade and he is the best. More

by SANDYTANZIL
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Oct 01, 2026

South Bay Hyundai responded

Thank you for such a meaningful shout-out to Kei! More than a decade of trusting him with your service is an incredible compliment, and we love hearing that he has consistently given you a reason to keep coming back. We’ll be sure Kei sees this. Having a customer recognize that kind of long-term consistency means a great deal, and we truly appreciate your loyalty and the relationship you’ve built with our team over the years!

September 25, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I went there for a malfunctioning horn. They immediately scheduled me for service. Problem was fixed in hours. You guys rock! More

by RAMSEY.LAWRENCE
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Nicole Nelson

Sep 25, 2026

South Bay Hyundai responded

Thank you for the awesome shout-out! We’re glad we could get you scheduled quickly, track down the horn issue, and have everything fixed within a few hours. We know how important it is to get something like that taken care of without turning it into an all-day ordeal. We really appreciate the “you guys rock!” and the five-star energy behind it. Thanks for trusting our service team with your vehicle!

September 24, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Service for a simple oil change took 4 hours with an appointment which is really pathetic . I had a as sports game to get to fro one of my children and I missed the game due to the slow service departme More

by hr.rod1031
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Sep 25, 2026

South Bay Hyundai responded

Thank you for taking the time to share this feedback. We understand why you’re frustrated, especially after scheduling an appointment for an oil change and then waiting. Missing your child’s sports game because of the delay is especially disappointing, and we’re sorry your visit had that impact on your day. We also appreciate you recognizing Kei for being friendly and helpful during an otherwise frustrating experience. Your comments about the overall professionalism of the service department, including appearance and work attire, are important feedback as well. We take those expectations seriously and appreciate you being candid about what fell short during your visit.

September 21, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Love how honest the service employees are. Wished they would offer car washes when they service the vehicles More

by theperezbunch
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Sep 21, 2026

South Bay Hyundai responded

Thank you for the honest feedback! We’re especially glad you appreciate the straightforward approach of our service team. Knowing you feel you can trust their recommendations and communication means a lot to us. We also appreciate the suggestion about offering a car wash with service, our wash rack must have been out of service. Thank you for choosing us and for sharing both what you value and what you’d like to see from us!

September 15, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The team at South Bay Hyundai are always great and very professional! I'm always in and out fast. More

by lalysix
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Sep 15, 2026

South Bay Hyundai responded

Thank you for the great feedback! We’re glad our team continues to make your visits easy, professional, and efficient. We know your time is valuable, so getting you taken care of quickly while still providing the level of service you expect is something we really value. We truly appreciate your continued trust in South Bay Hyundai and are happy to know you can count on our team every time you visit!

September 15, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I had an appointment for a first service. This is the 2nd time I went. First time I had an appointment they told me it would be 2 hours. When I arrived at my appointment time they told me it More

by duke.pointer584
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Sep 15, 2026

South Bay Hyundai responded

We’re sorry that the service time was significantly longer than what you were told, especially after you had already experienced a similar issue during your first appointment. We understand how frustrating it is to schedule a service appointment expecting a two-hour visit, only to wait three hours with no transportation option offered. Clear communication about expected service times is important, particularly when customers are planning their day around an appointment. Your feedback has been shared with our management team for review, as we are always looking to improve our services.

September 03, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Pleasant, but I had to come back because they forgot to put the oil dipstick back. More

by s.ekenstam
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Sep 05, 2026

South Bay Hyundai responded

Thank you for the feedback. We’re glad your visit was pleasant overall, but we’re sorry the oil dipstick was not put back in place and that you had to return to have it corrected. That’s an important detail that should have been checked before your vehicle was returned to you. We appreciate you bringing it to our attention and hope we can provide a more careful, seamless experience on your next visit.

1
...

Dealership Inventory (409 Vehicles)

new 2026 Hyundai Palisade car, priced at $54,482
2026 Hyundai Palisade
new
Silver Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2025 Mazda CX-50 car, priced at $23,420
2025 Mazda CX-50
used
Ingot exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2025 Hyundai Sonata car, priced at $20,120
2025 Hyundai Sonata
used
Silver exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2027 Hyundai Palisade car, priced at $60,150
2027 Hyundai Palisade
new
Emerald Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2027 Hyundai Kona car, priced at $27,036
2027 Hyundai Kona
new
Gray Pearl exterior
CVT
Front-wheel Drive
new 2027 Hyundai Palisade car, priced at $60,443
2027 Hyundai Palisade
new
Emerald Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive