Kasey Collins
Kasey Collins at Tulsa Hyundai

Kasey Collins | Page 3

Service Advisor

Tulsa Hyundai

9777 South Memorial Dr.
Tulsa, OK 74133

Contact Me
4.4
244 Reviews

Dealership Experience

2 yrs, 11 mos

4.4

244 Reviews

Write a Review

244 Reviews of Kasey Collins

July 06, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Gavin was super helpful. Got me right in and took care of everything. And the waiting area was super nice. More

by vincehayes
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Megan Barham, Frank Seitz, Steven Browder , Gavin

Jul 06, 2026

Tulsa Hyundai responded

Thank you for the great review, Vince! We're glad Gavin got you taken care of quickly and that you enjoyed our waiting area while your vehicle was serviced. We appreciate your support and look forward to your next visit.

July 02, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Poor customer service advisor, she admitted to being untrained and almost left my vehicle stranded at the dealership More

by cashroc04
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Megan Barham

Jul 20, 2026

Tulsa Hyundai responded

Thank you for your feedback. We're sorry to hear your experience did not meet expectations. We'd like the opportunity to better understand what happened and see how we can help. Please reach out to our service team at your earliest convenience so we can discuss your visit and work toward a resolution.

June 24, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I was previously going to Judy Hyundai. After bad experience after bad experience I wasn’t expecting anything other than to not leave my car at Purdy and get it back after a month dented an More

by Snrolen
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Megan Barham, Frank Seitz, Steven Browder , Hannah

Jun 26, 2026

Tulsa Hyundai responded

Thank you for giving Tulsa Hyundai the opportunity to earn your business. We're so glad Hannah and the team provided the communication, transparency, and care you were looking for, and it's wonderful to hear the experience restored your confidence. We truly appreciate your kind words and look forward to taking care of you for years to come.

June 18, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Took the car in for 4 recalls. We're only able to do 2. Also had 4 new tires mounted and balanced. I provided the tire. Upon competition, tried to over charge me. Was able to get More

by Zippiets68
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jun 18, 2026

Tulsa Hyundai responded

Thank you for sharing your feedback. We appreciate you bringing your vehicle in for service and understand your frustration regarding the incomplete recall work and the confusion surrounding the final charges. We strive to provide clear communication and accurate estimates throughout the service process, and we appreciate you taking the time to share your experience with us.

June 05, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

You guys did a great job! And great customer service so Just keep it up ! More

by biniyambedassa9
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Recommend Dealer
Yes
Jun 08, 2026

Tulsa Hyundai responded

Thank you for the wonderful feedback! We're glad our team provided great customer service and made your visit a positive one. We'll be sure to share your encouragement with Megan, Frank, Steven, and Kasey.

May 26, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Terrible no return calls manager won’t call me back in meetings Genesis of Tulsa is horrible! More

by bradramey1
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Jun 05, 2026

Tulsa Hyundai responded

Thank you for your feedback. We have worked to resolve this with your insurance company. Thank you for your patience during this process.

May 24, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

They listen to what you have to say and they are very professionally and the workers is friendly and keeps you knowing what's going going on with your car More

by atoniod2021
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
May 26, 2026

Tulsa Hyundai responded

Thank you for the thoughtful review! We’re glad our team listened, kept you informed, and made your service experience a friendly one.

May 19, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Professional honesty respectful nice caring friendly prompt funny talkative courtesy efficient modest neat kind helpful More

by charleneteal165
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
May 20, 2026

Tulsa Hyundai responded

Thank you for such thoughtful feedback! We’re glad Kasey made your visit feel friendly, respectful, and efficient.

May 12, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I haven’t been with Tulsa Hyundai very long. So far doing great. Adrian and Marcus were very helpful. More

by shenry852
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
May 13, 2026

Tulsa Hyundai responded

Thank you for the kind words. We’re glad your experience with Tulsa Hyundai is off to a great start and that Adrian and Marcus were so helpful along the way. We look forward to continuing to take great care of you.

May 09, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

They were not very helpful and when I asked specifically about my engine warranty, they were vague and lured me in wasting my time. I regret going there this time More

by Mi
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
May 13, 2026

Tulsa Hyundai responded

Thank you for taking the time to review us. We apologize that the engine extension information seemed vague. With any extension to warranty there are a set of requirements each vehicle needs to meet. For more information please reach out to an advisor for an explanation.

Dealership Inventory (414 Vehicles)

new 2027 Genesis GV80 car, priced at $61,670
2027 Genesis GV80
new
Savile Silver exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
new 2026 Hyundai Kona car, priced at $34,880
2026 Hyundai Kona
new
Abyss Black Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Hyundai TUCSON Hybrid car, priced at $37,530
2026 Hyundai TUCSON Hybrid
new
Creamy White Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2027 Hyundai SANTA FE HEV car, priced at $52,995
2027 Hyundai SANTA FE HEV
new
Creamy White Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2027 Hyundai Palisade car, priced at $53,055
2027 Hyundai Palisade
new
Creamy White Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2027 Hyundai Palisade car, priced at $44,915
2027 Hyundai Palisade
new
Pacific Sapphire Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive