Keith Mcginnis
Keith Mcginnis at Russ Darrow Toyota of West Bend

Keith Mcginnis

Service Advisor

Russ Darrow Toyota of West Bend

2700 W Washington Street
West Bend, WI 53095

Contact Me
4.8
79 Reviews
4.8

79 Reviews

Write a Review

79 Reviews of Keith Mcginnis

May 03, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Very courteous, always treats me well. Service has been very good. work is documented and explained to me. More

by Lois Knoll
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Nicholas Pastorelli

May 03, 2026

Russ Darrow Toyota of West Bend responded

Thank you, Lois, for your very kind review. We strive to make sure that all of our customers leave happy, and it's great to hear about your excellent experience here at Russ Darrow Toyota of West Bend. Mitchell Darrow mitchell.darrow@russdarrow.com

March 21, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Everyone was friendly and service was reasonably priced and completed in a timely manner. The waiting room was also comfortable. More

by KATE.LEICHTLE
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Recommend Dealer
Yes
Mar 21, 2026

Russ Darrow Toyota of West Bend responded

It’s wonderful to hear you found our team friendly, service pricing reasonable, and that your RAV4 was ready quickly in a comfortable waiting area. Thank you for the five-star rating and for trusting us with your Toyota RAV4 service. We look forward to your next visit. Mitchell Darrow mitchell.darrow@russdarrow.com

March 04, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Helpful, knowledgeable Keith was super helpful in explaining the condition of my car and what to expect at my next visit More

by Ccichocki10
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Keith Mcginnis

Mar 05, 2026

Russ Darrow Toyota of West Bend responded

We’re glad Keith explained your Toyota RAV4’s condition and outlined what to expect on your next visit. Thank you for the five-star review; we look forward to assisting you again soon. Mitchell Darrow mitchell.darrow@russdarrow.com

February 24, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great experience! Keith McGinnis incredibly helpful and friendly! Whatever you're paying him, it's not enough!!! More

by jdbookr
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Keith Mcginnis

Feb 24, 2026

Russ Darrow Toyota of West Bend responded

What a pleasure to hear that Keith’s friendly and helpful approach made your Toyota Grand Highlander service visit stand out. We’ll pass along your praise so he knows how much you value his work. Mitchell Darrow mitchell.darrow@russdarrow.com

February 17, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I will go back to this dealership. They are very helpful and wanted to solve the problem with my vehicle. Keith was very helpful and described what the problem could be .Thank you More

by Julieawolfram
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Keith Mcginnis

Feb 17, 2026

Russ Darrow Toyota of West Bend responded

It’s wonderful to hear you’ll be returning for service. Keith was glad to explain the potential issue with your Toyota Camry and help find a solution. We look forward to caring for your vehicle again. Mitchell Darrow mitchell.darrow@russdarrow.com

January 30, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I have mixed reviews about this place. I've had good and bad experiences. Biggest issue I see is the lack of professionalism in the oil change area by the young employees. It seems as ther More

by lisa.maaco
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jan 31, 2026

Russ Darrow Toyota of West Bend responded

Lisa, thank you for your review. We're sorry your visit didn't go as planned, and we'd like to address these issues with our team. If it's possible to discuss your visit in more detail, please send us a message with your contact information so that we can reach out. We strive to make sure that all of our customers leave happy, and it's disappointing to learn that we missed the mark here. Mitchell Darrow mitchell.darrow@russdarrow.com

January 26, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I'm a loyal customer. My wife and I have bought a 2019 Rav 4 hybrid and a 2020 Corolla within the last few years. On the first oil change with the Rav 4 the oil drain plug More

by timson620
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Keith Mcginnis

Jan 30, 2026

Russ Darrow Toyota of West Bend responded

Thank you for providing this feedback, and we apologize for not providing you with an exceptional service experience. We never like seeing that our service didn't meet the standards customers have come to expect, but reviews like this help us improve. If you don't mind reaching out to us so that we can speak directly, we'd love to address your concerns in detail. Mitchell Darrow mitchell.darrow@russdarrow.com

January 22, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

It was easy to get an appointment. service called when car was being worked on. service called when car was ready for pick up. Offered to come pick me up to get car. everyone was frien More

by Denniswichlacz
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Keith Mcginnis

Jan 23, 2026

Russ Darrow Toyota of West Bend responded

Thank you for your business and this review. We're happy to hear our team was able to serve you and demonstrate our commitment to great service. If there is anything we can assist you with in the future, please let us know. Mitchell Darrow mitchell.darrow@russdarrow.com

January 20, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Very easy to Schedule and the Service was Fantastic Will certainly be back for my Next Service Visit More

by Paul G
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Keith Mcginnis

Jan 20, 2026

Russ Darrow Toyota of West Bend responded

It's great to hear that we were able to help you out. Our goal is to make sure everyone who walks through the door leaves happy. Thank you for choosing Russ Darrow Toyota of West Bend! Mitchell Darrow mitchell.darrow@russdarrow.com

January 15, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I asked to have the cabin filter cover be put back on cuz I changed it and couldn't get it back on. We'll I don't think they even pulled mine out during video. They used a old one. The cover never got put on More

by beckylimbach
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Keith Mcginnis

Jan 16, 2026

Russ Darrow Toyota of West Bend responded

Becky, we're sorry to hear about your experience and would love to get to the bottom of it with you to see if there is something we can do to turn it around for you as quickly as possible. If you would be willing to continue the conversation, we would appreciate the opportunity to address your concerns. Please let us know the best way to reach you. Mitchell Darrow mitchell.darrow@russdarrow.com

1
...

Dealership Inventory (124 Vehicles)

used 2021 Jeep Gladiator car, priced at $27,764
2021 Jeep Gladiator
used
Black Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2023 Toyota RAV4 car, priced at $31,565
2023 Toyota RAV4
used
Lunar exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2024 Lincoln Nautilus car, priced at $48,049
2024 Lincoln Nautilus
used
White Platinum Metallic Tri-Coat exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Toyota Tacoma Hybrid car, priced at $63,998
2026 Toyota Tacoma Hybrid
new
Bronze Oxide exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2023 Toyota Sienna car, priced at $37,506
2023 Toyota Sienna
used
Predawn Gray Mica exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2023 Kia Seltos car, priced at $15,091
2023 Kia Seltos
used
Neptune Blue exterior
Automatic
All-wheel Drive