Kevin Bicknell
Kevin Bicknell at Klamath Falls Toyota

Kevin Bicknell | Page 3

Service Advisor

Klamath Falls Toyota

2121 Washburn Way
Klamath Falls, OR 97603

4.7
177 Reviews
4.7

177 Reviews

Write a Review

Dealership Experience

15 yrs, 1 mo

Industry Experience

14 yrs, 1 mo

Languages Spoken

English English

177 Reviews of Kevin Bicknell

January 11, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The service/attention to my Toyota Rav-4 was well-done. I appreciated the fact that I could now make an appointment, as I wait while the oil change is being done. Thank you for your kind, prompt attenti More

by HANECKOW
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jan 11, 2026

Klamath Falls Toyota responded

Thanks for sharing your thoughts about your experience with Klamath Falls Toyota. We appreciate your business and hope to see you again soon! Best Regards, Matt Snipes Service Manager msnipes@lithia.com

January 10, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Awesome experience every time. I will always bring my vehicles there and continue to purchase my vehicles also. More

by edvoskanian
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jan 10, 2026

Klamath Falls Toyota responded

Thank you for the kind words for our service department! We look forward to sharing your compliments with them. Please don't hesitate to let us know if we can be of further assistance. Best Regards, Matt Snipes Service Manager msnipes@lithia.com

December 18, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Great dealership, very friendly staff and very helpful. I recently bought a used Ford F150 and shortly after my purchase I had a check engine light come on. Albert really went above and beyond to get my tr More

by CHRIS3DGRAPHICS
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Matt Snipes, Albert McLing

Dec 19, 2025

Klamath Falls Toyota responded

Thanks for sharing about your experience with Klamath Falls Toyota. We appreciate your business and hope to see you again soon! Best Regards, Matt Snipes Service Manager msnipes@lithia.com

November 29, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Buying my Toyota 4-Runner was a no hassle, great experience. I will recommend buying a car from Toyota Klamath Falls to friends and family! More

by LORENABERG7
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Tim Boozer, Matt Snipes, Lana Lee, Albert McLing, Juan Maldonado , Vanessa, and Marco, and Krystal (finance)

Nov 29, 2025

Klamath Falls Toyota responded

Thank you for sharing your experience with us! We're happy to hear it went well and truly appreciate your feedback. Best Regards, Juan Maldonado General Manager juanmaldonado@lithia.com

November 28, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Every one was professional and courteous and got the job done in a timely manner. I would definitely recommend Klamath Falls Toyota to family and friends or anyone else looking to get their vehicle fixed up More

by FIREFLY8008
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Matt Snipes, Albert McLing

Nov 28, 2025

Klamath Falls Toyota responded

Thank you! It has been a pleasure serving you. Quality customer service is always our number one priority, and we're happy to hear that we met your expectations. Thank you again for choosing Klamath Falls Toyota. We look forward to having you as one of our valued customers for many more years to come! Best Regards, Matt Snipes Service Manager msnipes@lithia.com

November 23, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Manny and Francisco were awesome. They were attentive, and very assistive in my problem. I was able to get things done with them. I plan on being back. More

by jessekasik
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Nov 23, 2025

Klamath Falls Toyota responded

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We work hard to make sure our guests have an exceptional experience. We will share your comments with our team, and we look forward to working with you again. Best Regards, Matt Snipes Service Manager msnipes@lithia.com

October 23, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Fast and great service good customer service recommended others to go there thank you for service More

by Darlene
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Oct 23, 2025

Klamath Falls Toyota responded

We are very happy to have provided you with such a positive experience! We sincerely value your business and look forward to your next visit. Best Regards, Matt Snipes Service Manager msnipes@lithia.com

October 22, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Always helpful, warm and kind willing to hear you out and address your needs thank you! More

by NONE25
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Matt Snipes, Albert McLing

Oct 22, 2025

Klamath Falls Toyota responded

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We work hard to make sure our guests have an exceptional experience. We will share your comments with our team, and we look forward to working with you again. Best Regards, Matt Snipes Service Manager msnipes@lithia.com

October 17, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Thank you for your good service, fast and friendly. The service staff are knowledgale and helpful. More

by NONE25
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Matt Snipes, Albert McLing

Oct 17, 2025

Klamath Falls Toyota responded

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We work hard to make sure our guests have an exceptional experience. We will share your comments with our team, and we look forward to working with you again. Best Regards, Matt Snipes Service Manager msnipes@lithia.com

October 14, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I had to wait over 3 1/2 hours to have my oil change. I felt ignored. You should offer appointments for oil changes. More

by Derrar
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Oct 18, 2025

Klamath Falls Toyota responded

Thank you for bringing this to our attention, and we'd like to learn more about your experience. If you'd be willing to provide more information about your visit, please send us a message with your contact information so that we can reach out. Our goal is to make sure everyone who visits the dealership has a top-notch experience. We're sorry that we didn't meet that goal in this case, and we'd love the opportunity to get more details to see if we can turn this situation around for you. Best Regards, Matt Snipes Service Manager msnipes@lithia.com

Dealership Inventory (239 Vehicles)

used 2021 Buick Enclave car, priced at $17,813
2021 Buick Enclave
used
Summit White exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2018 Volkswagen Tiguan Limited car, priced at $10,960
2018 Volkswagen Tiguan Limited
used
Deep Black Pearl Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2025 Toyota Tundra car, priced at $50,826
2025 Toyota Tundra
used
Midnight Black Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Toyota 4Runner car, priced at $61,153
2026 Toyota 4Runner
new
Underground exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2024 Jeep Grand Cherokee L car, priced at $34,895
2024 Jeep Grand Cherokee L
used
Silver Zynith exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Toyota Tundra car, priced at $66,852
2026 Toyota Tundra
new
Magnetic Gray Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive