Great customer service.
Always pleasant and thorough. Work was finished earlier than expected. Thank you.
Always pleasant and thorough. Work was finished earlier than expected. Thank you.
More
by EVELYN6
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Jul 26, 2024 -
Town East Ford responded
Thank you for your positive review! We’re glad to hear that you experienced great customer service and found our team pleasant and thorough. It’s wonderful that we were able to finish the work earlier than expected.
Your feedback is greatly appreciated. If you need any further assistance or have any questions, please don’t hesitate to reach out. We look forward to serving you again!
Excellent people, excellent service.
Everything went as planned and on time. Josh went above a d beyond to meet my needs
Thank you!
Everything went as planned and on time. Josh went above a d beyond to meet my needs
Thank you!
More
by victor_vega
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Jul 26, 2024 -
Town East Ford responded
Thank you for your fantastic review! We're delighted to hear that everything went as planned and on time, and that Josh went above and beyond to meet your needs.
Your kind words about our team and service are greatly appreciated. If you need any further assistance or have any questions, please feel free to reach out. We look forward to serving you again!
I’m sure there’s no point in posting a complaint however,
the service here was terrible. Brought my car in for an oil change and 2 recalls to be fixed. I requested “the works” oil change which includes tire
the service here was terrible. Brought my car in for an oil change and 2 recalls to be fixed. I requested “the works” oil change which includes tire rotation but I wanted full synthetic instead. Apparently that ugrade is impossible so I was told it would be $129 for the oil change and $22 for the tire rotation. Well, it was $200 instead somehow.
That I can almost deal with what really pisses me off is I brought my car in to address 2 recalls. I brought it in around 745am to give plenty of time. Around 11am I get a voicemail saying it’s done… I called back multiple times to make sure the recalls were handled but no one answered. So when I arrive after being shuffled around from the cashier to another service advisor to service advisor since mine was on lunch im finally told “well of course they’re not done you need to drop it off in the morning and it takes all day”. I inform him that I had that’s why I was there at 745am. This response was met with well I don’t know she didn’t put it on the ticket plus they're not that important of recalls…. This shows total disregard for people’s time in my opinion.
Finally and this might be nitpicking but why the xxxx would someone leave a greasy wheel lock tool in the passenger seat when in the glove box WHERE THEY GOT IT is a plastic case for it. Just a complete disregard for people’s stuff.
Town East Ford already left a bad taste in my mouth when I was shopping for my current car between all their required add ons and saying I couldn’t test drive a vehicle until they did a write up with me. Now having dealt with their terrible service department too I will never be coming back here.
More
by bsmith138
Service Price Transparency
Jul 11, 2024 -
Town East Ford responded
Thank you for taking the time to share your recent service experience with us, although we're truly sorry to hear about the frustrations and disappointments you encountered. Your feedback is important to us as we continuously strive to improve our services.
Firstly, we sincerely apologize for the confusion and inconvenience regarding the pricing of your oil change and tire rotation. We aim to be transparent with our pricing, and we regret any misunderstanding that occurred. Your feedback regarding the handling of the pricing discrepancy will be reviewed with our team to ensure clarity and consistency moving forward. Regarding the recalls on your vehicle, we deeply apologize for the miscommunication and inconvenience you experienced. It's unacceptable that you were informed the work was completed when it was not, and we understand the frustration this caused. Your time is valuable, and we should have communicated more effectively and accurately. We apologize for falling short of your expectations in this regard. Furthermore, we apologize for the oversight in leaving the greasy wheel lock tool in an inappropriate place. We understand this reflects a lack of attention to detail and respect for your belongings, and we regret any inconvenience this caused.
To address your concerns and ensure a resolution, we kindly ask you to contact Customer Relations Manager, Terri Scott, at Tscott@towneastford.com. She is committed to addressing customer concerns promptly and will work diligently to resolve the issues you've encountered. We sincerely apologize for the negative impression you've had of our dealership, both in sales and service. Your feedback is invaluable as we strive to improve our processes and provide exceptional service to every customer. We hope to have the opportunity to regain your trust in the future.
They were all very knowledgeable, professional and kind.
They worked with me to make sure I got the deal that worked best for me.
They worked with me to make sure I got the deal that worked best for me.
More
by Ghormleyjacob
Jul 02, 2024 -
Ghormleyjacob responded
Town East Ford helped me pick out my dream truck for the right price. I am very grateful for their services
Shannon was great she helped me a lot thank you thank you
Shannon have a good day
Shannon have a good day
More
by robertl.robinson
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Other Employees Tagged:
Shannon
Staff is friendly and communicates.
Manager works like everyone else does. Quality service every time.
Manager works like everyone else does. Quality service every time.
More
by Ly
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
Helpful and friendly staff.
Service work done was excellent. Took a while for parts to arrive, but other than that great overall. Terry Scott went above and beyond! I didn't cat
Service work done was excellent. Took a while for parts to arrive, but other than that great overall. Terry Scott went above and beyond! I didn't catch the mechanics name unfortunately but he was awesome as well!
More
by JUANGM14
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
They always get me in, wait time is a little long but
over all good service.
over all good service.
More
by CHRISKETTER
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
They contacted me when the vehicle was ready.
They checked me in quickly both at arrival and departure.
They checked me in quickly both at arrival and departure.
More
by Michael Reiter
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency
The service tech and all of the staff were very efficient
and helpful. The UB E R service was a pleasant as and efficient adder.
and helpful. The UB E R service was a pleasant as and efficient adder.
More
by bfornero
Verified Customer
Verified Customer
Service Price Transparency