Back

Gateway Chevrolet Cadillac Hyundai Nissan - Service Center

Fargo, ND

4.4
210 Reviews

210 Reviews of Gateway Chevrolet Cadillac Hyundai Nissan - Service Center

Sort by
September 15, 2016

Quick , quality work Took my Silverado in for a recall , appointment was scheduled in a quick manner , dropped it off in the morning and they completed it very quick , ver More

by JKADAMEK
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Jeremy Jenson
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Other Employees : Don Tollefson
Sep 15, 2016 -

Gateway Chevrolet Cadillac Hyundai Nissan responded

We are pleased to hear your recent service visit on your Silverado went as expected. Thank you for servicing with Gateway Chevrolet Cadillac. We appreciate your business and hope to see you again.

September 14, 2016

Tire Mount & Balance w/ Oil Change From making the appointment to making the payment, everyone was very kind, courteous & professional! Had my truck done much faster than anticipated. More

by KATYK
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Other Employees : Madison (Made Appointment with)
Sep 15, 2016 -

Gateway Chevrolet Cadillac Hyundai Nissan responded

We at Gateway Chevrolet Cadillac, greatly appreciate your business. We want to thank you for visiting us for your tire service. We would also like to thank you for leaving us feedback on your visit. We look forward to working with you again.

September 14, 2016

Oil change and tire rotation Received an oil change and tire rotation and also fixed a screw in my tire. I received great service and in a timely manner. I'll be back again More

by MAZINGENT
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Tyler Walker
Sep 14, 2016 -

Gateway Chevrolet Cadillac Hyundai Nissan responded

We are pleased to hear you would return to Gateway Chevrolet Cadillac for your next service appointment. We appreciate you business and the time you took to leave us some feedback! We look forward to seeing you again.

September 14, 2016

I was very saticifed Gateway took good care of my car. It was clean. The supervisor took good care of me he was very helpful. He let me know everything that they did to More

by mglokken
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Michael Livingston
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Sep 14, 2016 -

Gateway Chevrolet Cadillac Hyundai Nissan responded

Your feedback means a lot to us at Gateway Chevrolet Cadillac. We strive to know you had a great service visit with us. We look forward to delivering the same exceptional service in the future. Thank you for your business.

September 13, 2016

Excelent Service Quick friendly service, Don Tollefson has just been great to work with, He is an asset to your facility. The Curtesy Drivers are also excellent. More

by MXGROSZ
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Don Tollefson
Sep 13, 2016 -

Gateway Chevrolet Cadillac Hyundai Nissan responded

Thank you for your kind review of our service department!

September 13, 2016

Oil change and light bulb replaced Great customer service from call to set up appointment through checkout . Our vehicle was serviced in a timely manner and everything fixed and changed More

by JRUSTVANG
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Sidney Sather, Tyler Walker
Sep 13, 2016 -

Gateway Chevrolet Cadillac Hyundai Nissan responded

We appreciate your business and thank you for the review!

September 13, 2016

Great service. Great communication, they reminded me of my appointment the day before, which greatly helps. The shuttle van driver was very professional and picked More

by Silverado Driver
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Tyler Walker
Sep 14, 2016 -

Gateway Chevrolet Cadillac Hyundai Nissan responded

We greatly appreciate the feedback and the time you took to leave us a review. We appreciate your business at Gateway Chevrolet Cadillac. We are glad to hear your service visit went well. We look forward to working with you in the future.

September 09, 2016

It was horrible!!! I was told my service was covered inter warranty when I scheduled the appointment. When I went to pick up the vehicle I was charged $60 and told it w More

by LITTLESTAR2004
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Didn't catch any names
Sep 21, 2016 -

Gateway Chevrolet Cadillac Hyundai Nissan responded

We had tried reaching out multiple times to get more information on this situation and get it corrected but we were unable to. Thank you for leaving a review and bringing this to our attention, we hope to get this fixed for you on any future visit if there is one, thank you again.

August 05, 2016

So Thankful Last week I had my vehicle in the service center for a check engine light and a boat motor like noise. I was called by an advisor at 4:25pm stating my More

by EAErickson
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Luke Bentley
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Other Employees : Tim Bonnet and 2 "telephone operators"
April 12, 2016

Service deparment is horrible! I took my truck into have some warranty work done. Mike tried to get me to change every fluid in the vehicle before they would work on it. Since I dec More

by Chevymen21
Customer Service
Friendliness
Price
Quality Of Work
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Mike Livingston
Apr 12, 2016 -

Gateway Chevrolet Cadillac Hyundai Nissan responded

We do apologize I believe there has been a misunderstanding here, when you had brought your vehicle in Mike had recommended the fluid services due to your mileage. But as far as refusing the service we needed to start with an oil change due to the fact that you had the incorrect type of oil in your vehicle and you were about a quart low, before we could even say the sensor was bad or faulty. I do apologize again for the mix up and our service director will be in touch shortly this week, thank you!

Apr 20, 2016 -

Chevymen21 responded

They read the oil change sticker wrong, it did not need an oil change with less than a 1000 miles since it had been done. Also the oil was low because they removed the oil filter to check the pressure. As I have not heard anything yet, I take your silence as how you deal with issues you messed up on.

...
20