About Us
Copyright 2018 DR Media Holdings, LLC
Search
Back

My Chrysler Dodge Jeep Ram Fiat - Service Center

4.3

11 Lifetime Service Reviews

4650 E Pickard St, Mt Pleasant, Michigan 48858

11 Reviews of My Chrysler Dodge Jeep Ram Fiat - Service Center

Sort by Write a review
November 09, 2018

"Quick and Friendly Response"

- Milissa B.

Contacted my salesperson Dick Cook about a couple of minor issues regarding my recent lease. He was quick to respond and took care of my issues in a timely manner. I will continue to give MY Chrysler my business and have recommended them several times to others.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Dick Cook
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Nov 12, 2018 -

My Chrysler Dodge Jeep Ram Fiat responded

Thank you so much for sharing your experience with everyone!

November 07, 2018

"Great service as always."

- sskornicka

I dropped my vehicle off on a Sunday night and they had the issue fixed as well as a recall that needed done and was ready to go Monday afternoon.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Mandi Rutkowski
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Nov 07, 2018 -

My Chrysler Dodge Jeep Ram Fiat responded

Thank you for taking the time to share your experience with everyone!

October 30, 2018

"Another good experience."

- markcwiek

I experienced quick, friendly and professional service. Mandi was very easy to work with. Scheduling the appointment was easy to do and I appreciate the friendly demeanor of employees with whom I have come into contact. Bravo!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Mandi Rutkowski
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Oct 31, 2018 -

My Chrysler Dodge Jeep Ram Fiat responded

Thank you for giving us the opportunity to earn your service business!

October 24, 2018

"Great service, competitive pricing"

- DANRENA_KEENOY

I needed new tires going into winter. Called around pricing a high quality tire. My Chrysler was very competitively priced. When completed, I was surprised to see the final bill come in less than the estimate! I found the same great treatment when I purchased the car from them!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Dick Cook
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Mandi Rutkowski
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Pat Swanton
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Oct 25, 2018 -

My Chrysler Dodge Jeep Ram Fiat responded

We greatly appreciate the opportunity to earn your business! Thank you for taking the time to share your experience with everyone.

October 16, 2018

"A new age for dealership service"

- smith1sf

I've always had a negative connotation of service at car dealerships. My Chrysler in Mt. Pleasant has changed that perception. Saturday hours, friendly staff, quality work and reasonable prices have won my service back.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Service staff on duty Saturday, Oct. 13.
Oct 17, 2018 -

My Chrysler Dodge Jeep Ram Fiat responded

Thank you for taking the time to share your experience with everyone and for giving us the opportunity to earn your service business!

October 09, 2018

"Not pleased with dealership"

- RDONLEY3

Not pleased. Would not recommend family or friends to this dealership. Don’t hold true to their words and after 2 months of my car getting worked on it’s still not back to high standards.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Dick Cook
4.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Mandi Rutkowski
4.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Oct 09, 2018 -

My Chrysler Dodge Jeep Ram Fiat responded

I am sorry to hear you have had less than an exceptional experience at our dealership. I spoke with our General Sales Manager Dave Sdgley regarding your issues and he would like to speak with you directly. Please reach out to Dave at your earliest convenience directly at 989.956.5523.

October 05, 2018

"Warranty work "

- JENRACH18

What started as standard warranty work turned into more. I was so appreciative that they took the time to fix the problem and not force me to reschedule. Fast, easy to work with and for a great price! I never feel taken advantage of.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Oct 09, 2018 -

My Chrysler Dodge Jeep Ram Fiat responded

Thank you for taking the time to share your experience with everyone!

October 02, 2018

"Recall"

- jkkennedy13

Had to get a recall fixed for my Jeep, service department is super clean and the customer service is beyond amazing. Would highly recommend this place!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Mandi Rutkowski
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Oct 04, 2018 -

My Chrysler Dodge Jeep Ram Fiat responded

Thank you for taking the time to share your experience with everyone! We appreciate the opportunity to earn your business!

July 10, 2017

"Ask for a simple emergency brake ajustment. "

- Bad service

Wow talked to Travese the manager of service about getting my emergency brakes adjusted. Now he come rite out and told me due to them not fixing my A/C pump a couple months ago after they gave up and I had to have my 4500 towed home he told me they don't want nothing to do with my truck. Told me to go find some one else to adjust my emergency brakes. I told them I was willing to try there service again that every one has a bad day once and a while. But really !!! I was going to buy a new 2017 Dodge Ram 4500 but now I think I will go with a Ford or a Chevy. Can't even grasp the thought of any one wanting to deal with that mt pleasant store. Horrible horrible service.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Travis
Jul 11, 2017 -

My Chrysler Dodge Jeep Ram Fiat responded

Mr. Bad Service, We are sorry that you are unhappy with our service department. As you can see from our overall rating this is a rarity. At some point in a business relationship if both sides are unhappy with the way they are being treated there comes a point where the relationship needs to end. Thank you for the opportunity to earn your business. We will learn and grow from this experience and implement our lessons learned in order to better serve our future customers.

February 17, 2017

"Awesome service!!"

- Spraguekristyen

Awesome service and set an appointment to get the work done that I went for an Inspection on!! Both service members were awesome. I arrived almost an hour early and they got me right in.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Travis and Mandi
Feb 17, 2017 -

My Chrysler Dodge Jeep Ram Fiat responded

Thank you so much for taking the time to share your experience with everyone! Travis and Mandi truly are all-star level members of our team. We hope to see you back again for your regularly scheduled maintenance soon!

1
1 - 10 of 11 results