About Us
Copyright 2018 DR Media Holdings, LLC
Search
Back
Start your review of Gilbert Ortiz.
Gilbert Ortiz
Gilbert Ortiz, Service Advisor, Universal Hyundai
not yet rated

Gilbert Ortiz

Service Advisor

Universal Hyundai

12801 South Orange Blossom Trail
Orlando, FL 32837

Contact Me
Call
Email

2 Reviews of Gilbert Ortiz

October 03, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Horrible experience from this dealership"

- Hawkins1

I had such a Horrible experience with this dealership as buying a new car 2015 Hyundai Sonata 3 years ago. I went back after not missing a payment of $525.00 a month for 3 years to find out i'm under water with no help from the dealership. They just lost a good customer.. I guest customer service means nothing anymore.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Jacob McNeely, Adam Karlski

Oct 05, 2018

Universal Hyundai responded

First and foremost. Thank you for bringing this situation to our attention. We would like to apologize for any inconvenience we may have caused you. Above all else, providing excellent service is our main goal and its unfortunate you did not experience that with us. We will be looking into your file and we would like the opportunity to speak to you at your earliest convenience my email is lbautista@universalnissan.com or 407-926-7001 Ext:1050 Thank you Lori

June 14, 2017

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"3 hr wait for defective windshield exam"

- Diana Feldman

9 eight inch permanent squiggles in windshield could not be seen by Mr. Ortiz and 3 certified technicians. Easily detectable by Kareem when he brought my car. Kareeml needs promotion as he has better vision than some who work there. Can't wait to turn in this leased car.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Jun 15, 2017

Universal Hyundai responded

Thank you for taking the time to leave us your feedback. We're disappointed to hear that you didn't receive the best service from us. We will be sure to share your feedback with the team to ensure that all of our customers get great service.

1
1 - 2 of 2 results

Dealership Inventory (523 Vehicles)

2018 Genesis G80

$57,286

2018 Genesis G80

$54,649

2019 Hyundai Veloster

$25,224

2019 Hyundai Santa Fe

$24,519

2019 Hyundai Santa Fe

$26,884

2019 Hyundai Veloster

$22,474

2018 Hyundai Tucson

$27,644

2019 Hyundai Santa Fe

$26,989