This is our 4th car purchase and/ or lease from Ganley
Ford. Their entire team from start to finish is courteous, friendly, knowledgeable and very helpful. I would highly recommend them to anyone in the
Ford. Their entire team from start to finish is courteous, friendly, knowledgeable and very helpful. I would highly recommend them to anyone in the market for a new vehicle!
More
by Vdidonna
Jul 28, 2022 -
Ken Ganley Ford Parma responded
Thank you! We appreciate your business and look forward to helping you with any questions or future vehicle needs. Thank you for choosing Ken Ganley Ford West.
I have purchased 3 cars and sent someone else who has
purchased 2 cars. My salesman is the best.
purchased 2 cars. My salesman is the best.
More
by Divide40
Jul 27, 2022 -
Ken Ganley Ford Parma responded
Thank you so much for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to learn about your positive experience and congratulations on your new car! If there is anything else we can do to assist you, please do not hesitate to let us know. We are always happy to help!
Jul 28, 2022 -
Ken Ganley Ford Parma responded
Hi, we are very happy we could provide you with a positive experience! As one of our valued customers, we want to sincerely thank you for your business and we hope to see you here again down the road!
Loved how Bolaji was nice to me and my sister worked with
my price range will go back to Ganley ford west
my price range will go back to Ganley ford west
More
by Taylorg358
Jul 23, 2022 -
Ken Ganley Ford Parma responded
Hi, thank you so much for your positive comments about Ken Ganley Ford West! If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!
They did some things to help but mostly just did what
they needed to do to get the sale. Price ended up higher than we originally were told, and manager was rude when we complained after the sale because
they needed to do to get the sale. Price ended up higher than we originally were told, and manager was rude when we complained after the sale because some of the important technical information we needed to be a certain way was incorrect.
More
by Paulwordell
Verified Customer
Verified Customer
Jul 21, 2022 -
Ken Ganley Ford Parma responded
Hello, Thank you for your feedback. We are sorry that your experience at Ken Ganley Ford West did not meet your expectations. We would like to discuss this matter further to help address your concerns to the best of our abilities. Someone from our staff will be reaching out to you in the very near future.
All of the staff at Ford Ken Ganley West were extremely
friendly and personable. They’re quickness and ability to communicate was very helpful.
friendly and personable. They’re quickness and ability to communicate was very helpful.
More
by Srego
Verified Customer
Verified Customer
Jul 12, 2022 -
Ken Ganley Ford Parma responded
Thank you for your business. We appreciate you taking the time to leave us this five-star review. We're happy to hear our team was able to serve you and demonstrate our commitment to great service. If there is anything we can assist you with in the future, please let us know.
I had a positive experience at Ken Ganley West.
My salesperson was never pushy and was incredibly kind. If I’m ever in the market to buy another vehicle, I will be coming back.
My salesperson was never pushy and was incredibly kind. If I’m ever in the market to buy another vehicle, I will be coming back.
More
by LaurenGoodheart
Verified Customer
Verified Customer
Jul 11, 2022 -
Ken Ganley Ford Parma responded
Hello, we are very happy to have provided you with such a positive experience! We are always more than happy to assist you if anything else comes up. Take care!
They were very helpful and went to back for us.
I would recommend them to buy from. The staff was friendly as well.
I would recommend them to buy from. The staff was friendly as well.
More
by Rballard02
Jul 07, 2022 -
Ken Ganley Ford Parma responded
Thanks for your feedback on your recent visit to Ken Ganley Ford West. I'm glad to hear that Mark and Nick were able to assist you with choosing the perfect vehicle and that you had such a positive experience. We hope you will continue to enjoy your new vehicle!
Tried to understand the big picture.
Helped me find a good deal that fit my financial profile.
Helped me find a good deal that fit my financial profile.
More
by Cargo54
Verified Customer
Verified Customer
Jun 29, 2022 -
Ken Ganley Ford Parma responded
Thank you for choosing Ken Ganley Ford West, your feedback and rating mean a lot to us. We're glad we were able to help, and we hope to see you again!
They Told me the finance company had two stipulations for
me to get a loan.
1. Gap insurance
2. 3 year warranty
These two stipulations cost me an extra $4000 on my loan and I was so excited to get my
me to get a loan.
1. Gap insurance
2. 3 year warranty
These two stipulations cost me an extra $4000 on my loan and I was so excited to get my new truck I didn't think much about it.
The finance company calls me to go over my loan and to my surprise they say to it looks like you went with the OPTIONAL Gap/Warranty protection for the extra $4000. Yes thats right, it was OPTIONAL so the dealership blatantly lied to me to get them some extra money. I will never recommend this place nor will I ever purchase another vehicle from them.
I highly recommend no one ever go here or at the very least make sure you read everything before signing on the dotted line!
More
by 9garcia999
Verified Customer
Verified Customer
Other Employees Tagged:
Daniel Walker
Jun 27, 2022 -
Ken Ganley Ford Parma responded
Hello, thank you for your feedback. We are sorry that your experience at Ken Ganley Ford West did not meet your expectations. We would like to discuss this matter further to help address your concerns to the best of our abilities. Someone from our dealership will be reaching out to you very soon to address the issues.
Thank you again for your feedback. It helps us to get even better."
Jun 27, 2022 -
Ken Ganley Ford Parma responded
We sincerely apologize if there was a miscommunication or mistaken representation concerning the inclusion of a warranty and GAP insurance on your new vehicle. We contacted you subsequently and offered to cancel and refund all the money from the warranty and GAP insurance. We even offered to buy back the vehicle. You told us you prefer to keep both the vehicle and the protection you purchased.
Thank you for bringing this to our attention. Such feedback helps us get better. Please be assured that we have renewed our training to ensure such miscommunication does not occur again.
Jun 27, 2022 -
9garcia999 responded
So get this..... the general manager calls me to ask what happened exactly and I go on to explain exactly what happened. He then goes on and offers to buy back the vehicle/Warranty/ insurance which is not a option at this point now that I've put over $5000 into the truck. I can not drop the warranty since there is currently two separate issues going on with the truck that as it ends up I will actually need to use the warranty to fix the issues. He then goes on and is trying to cover for his workers saying they told him that I asked for these coverages. This is a blatant case of fraud and after this phone call I am pursuing every avenue available to me to let anyone and everyone know how they operate.
Very organized and professional,,,,plus friendly and
welcoming,,,,all options were explored and presented until we reached satisfaction!
welcoming,,,,all options were explored and presented until we reached satisfaction!
More
by Kathleenplescia
Verified Customer
Verified Customer
Jun 27, 2022 -
Ken Ganley Ford Parma responded
Hi, we are so happy to read such a great review about Ken Ganley Ford West! Thank you so much for your feedback! We hope you have a great day!
Jun 28, 2022 -
Ken Ganley Ford Parma responded
Hello, we set high expectations for ourselves so it’s gratifying to hear you had a great experience with us. If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!