U.B. Dominguez
U.B. Dominguez at Toyota of Lancaster

U.B. Dominguez

Service Adviser

Toyota of Lancaster

43301 12th St West
Lancaster, CA 93534

Contact Me
4.8
313 Reviews
4.8

313 Reviews

Write a Review

313 Reviews of U.B. Dominguez

September 27, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great fast service on truck. Very cool service guy very cool showroom to wait in More

by jessicaslove16
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

September 15, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

They take their time with thing and make sure everything is working perfectly like new More

by 9pcbrk5f86
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Sep 15, 2026

Toyota of Lancaster responded

Thank you for your kind feedback! We’re glad to hear that our team takes the time to ensure everything is working properly and that your vehicle receives the care and attention it deserves. We truly appreciate your business and look forward to keeping your vehicle running at its best!

September 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Buenas personas y muy bien cervicio y lo mejor que está sercas de mi casa More

by crz0138
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

September 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Both Haide and U. B were life savers. I needed a life life line and these two found a way to help me as well as fight for me on my behalf. I could not be more thankful More

by ETHANCOLE
Service Price Transparency
Workmanship
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Haide Camacho

Sep 01, 2026

Toyota of Lancaster responded

Thank you so much for your heartfelt feedback! We’re thrilled to hear that Haide and U.B. were there for you when you needed help the most. It means a great deal to know they went above and beyond to support you and advocate on your behalf. We’ll be sure to share your kind words with both of them. We truly appreciate your trust and are grateful for the opportunity to assist you!

August 25, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

My advisor was great. Got me in and out very quickly. Would recommend Toyota for service More

by Decker.hollie
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Aug 25, 2026

Toyota of Lancaster responded

Thank you for your great review! We’re happy to hear that your advisor provided excellent service and helped get you in and out quickly. We truly appreciate your recommendation and your business, and we look forward to serving you again at Toyota of Lancaster!

August 17, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great place and people. Took care of all my needs. Will definitely recommend to others. More

by Ralph
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Douglas Velasco

Aug 17, 2026

Toyota of Lancaster responded

Thank you for the wonderful review! We’re so happy to hear that our team took great care of all your needs and made your experience a positive one. Your recommendation means a lot to us, and we truly appreciate your trust in Toyota of Lancaster. We look forward to serving you again!

August 06, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Services not like before, inconsistent policies hardly any communication, kept my vehicle to long without a comp rental, charged me for a diagnostic and did not informed me of any charges… More

by MARYEHERRERA1
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Brenda Hernandez

Aug 13, 2026

Toyota of Lancaster responded

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that your recent experience did not meet the level of service you have come to expect from us. We understand your concerns regarding communication, the length of time your vehicle was in our possession, transportation, and the diagnostic charge. We apologize if the diagnostic fee was not clearly communicated to you before the service was performed. We strive to provide clear explanations and obtain authorization for applicable charges, and we regret any confusion this may have caused. We appreciate your feedback and would welcome the opportunity to review your visit and the charges with you. Your business is important to us, and we hope we can regain your confidence in Toyota of Lancaster.

August 04, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I made an appointment online for 2pm I took my day off to be on time . Whet I arrived they told me we don’t see you appoiment but we can take your car no worries . At the end took 3 hrs 30 minutes to do my More

by jllplpez2003
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Aug 04, 2026

Toyota of Lancaster responded

Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your visit. While routine maintenance appointments typically take approximately 1½ to 2 hours, wait times can occasionally be longer depending on the day's workload and any unexpected circumstances. We also regret the confusion regarding your online appointment and that you did not receive your digital receipt after checkout. We understand how important it is to have your service records and apologize that this added to your frustration. Your feedback has been shared with our team as we continue working to improve our communication and overall customer experience. We appreciate you bringing these concerns to our attention and hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.

August 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

You doing good till today all perfect I hope you still doing well thank you More

by Flexpaz77
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Aug 03, 2026

Toyota of Lancaster responded

Thank you for your kind review! We're delighted to hear that everything has been going well and that you've had a positive experience with us. We truly appreciate your support and your trust in Toyota of Lancaster. Thank you for choosing us, and we look forward to continuing to provide you with excellent service for many years to come!

July 30, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Dealership is a wonderful place to purchase Toyota. Cars , customer service is great for sponsibility on servicing cars excellent. More

by philip.castillo3664
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jul 30, 2026

Toyota of Lancaster responded

Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear you had a great experience purchasing your Toyota and that our team provided excellent customer service. We also appreciate your kind words about our service department. Thank you for choosing us, and we look forward to assisting you with all your automotive needs for many years to come!

1
...

Dealership Inventory (262 Vehicles)

used 2024 Toyota RAV4 car, priced at $26,810
2024 Toyota RAV4
used
Midnight Black Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2021 Honda Pilot car, priced at $22,896
2021 Honda Pilot
used
Platinum White Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Toyota Tundra car, priced at $69,673
2026 Toyota Tundra
new
Celestial Silver Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2026 Toyota Tundra car, priced at $47,110
2026 Toyota Tundra
used
Ice Cap exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2027 Toyota Corolla car, priced at $29,610
2027 Toyota Corolla
new
Celestite exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Toyota Corolla car, priced at $32,303
2026 Toyota Corolla
new
Underground/Midnight Black Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive