Melissa Larios
Melissa Larios at Toyota of Lancaster

Melissa Larios

Due Bill/ Rental Clerk

Toyota of Lancaster

43301 12th St West
Lancaster, CA 93534

Contact Me
4.8
374 Reviews

Languages Spoken

English English

Spanish Spanish

4.8

374 Reviews

Write a Review

374 Reviews of Melissa Larios

September 15, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

They take their time with thing and make sure everything is working perfectly like new More

by 9pcbrk5f86
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Sep 15, 2026

Toyota of Lancaster responded

Thank you for your kind feedback! We’re glad to hear that our team takes the time to ensure everything is working properly and that your vehicle receives the care and attention it deserves. We truly appreciate your business and look forward to keeping your vehicle running at its best!

September 04, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Quick, efficient service. Tech was polite and courteous. 2 hour wait was a little too long, but I understood that it was a very busy time. More

by ealiviado
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Felipe Torres

Sep 04, 2026

Toyota of Lancaster responded

Thank you for your feedback! We’re glad to hear that you found our service quick and efficient and that our technician was polite and courteous. We understand that a two-hour wait can feel longer than expected, and we truly appreciate your patience and understanding during a busy time. We look forward to providing you with another great experience on your next visit!

September 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Buenas personas y muy bien cervicio y lo mejor que está sercas de mi casa More

by crz0138
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

August 31, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

After texting me my car was ready, for pickup, I had to wait at front desk for help ; Everyone went to lunch and no one was at the counter to help. More

by DICLAJAN1
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Kiara Santos

Sep 01, 2026

Toyota of Lancaster responded

Thank you for sharing your feedback. We apologize for the inconvenience and the additional wait you experienced when you arrived to pick up your vehicle. We understand how frustrating it can be to receive a notification that your vehicle is ready and then have to wait for assistance at the front desk. We appreciate your patience and will share your comments with our team to help improve the pickup process and ensure customers are assisted promptly.

August 17, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Service are good I just had a pending part to be checked since I got my car n went to my fist service was cancelled do to my appointment being 3 hours went to my second appointment didn’t get fixed cause it More

by CERNAJ050
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Aug 17, 2026

Toyota of Lancaster responded

Thank you for sharing your concerns. We’re glad to hear you feel the service itself has been good, but we’re sorry for the frustration surrounding the pending part and your previous visits. We understand your concern that you believed the issue was present when you purchased the vehicle and expected it to be addressed. We do want to clarify that warranty coverage and repair authorization are based on the applicable warranty terms and the vehicle’s coverage at the time the concern is diagnosed. If the component was determined to be outside of warranty coverage at the time of your second visit, the repair would require customer authorization. We also regret any confusion regarding the notes or communication about the concern. We take these matters seriously and want to make sure there is a clear understanding of what was documented, what was inspected, and what coverage was available. We appreciate your feedback and would welcome the opportunity to review the history with you and clarify any outstanding questions.

August 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

You doing good till today all perfect I hope you still doing well thank you More

by Flexpaz77
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Aug 03, 2026

Toyota of Lancaster responded

Thank you for your kind review! We're delighted to hear that everything has been going well and that you've had a positive experience with us. We truly appreciate your support and your trust in Toyota of Lancaster. Thank you for choosing us, and we look forward to continuing to provide you with excellent service for many years to come!

July 30, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Dealership is a wonderful place to purchase Toyota. Cars , customer service is great for sponsibility on servicing cars excellent. More

by philip.castillo3664
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jul 30, 2026

Toyota of Lancaster responded

Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear you had a great experience purchasing your Toyota and that our team provided excellent customer service. We also appreciate your kind words about our service department. Thank you for choosing us, and we look forward to assisting you with all your automotive needs for many years to come!

July 11, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Very organized, well run. Staff was great. And very caring. Thank you Michael Hachey. Great job Lancaster Toyota More

by none
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jul 13, 2026

Toyota of Lancaster responded

Thank you for your wonderful review! We're glad to hear you had such a positive experience and found our dealership organized and well run. We appreciate your kind words about our team and are especially happy to hear that Michael Hachey provided caring and excellent service. We’ll be sure to share your compliments with him. Thank you for choosing Lancaster Toyota, and we look forward to serving you again!

July 02, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

My tires didn’t get rotated because they couldn’t find the key to unlock the wheels, it was on clear view in the glove compartment, they just didn’t want to do it More

by ramirez_kiara
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Jul 02, 2026

Toyota of Lancaster responded

Thank you for sharing your feedback. We apologize for the frustration you experienced during your visit. Our goal is to provide thorough and attentive service, and we're sorry to hear your expectations were not met. We would appreciate the opportunity to learn more about your experience and review what occurred. Please contact our Service Manager at your convenience so we can discuss your concerns further. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to better serve you in the future.

June 27, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The sales people were amazing helpful I recommend for anybody to go to Toyota dealership. More

by LANCAS611
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jun 29, 2026

Toyota of Lancaster responded

Thank you for the wonderful review and recommendation! We're so glad to hear that our sales team was amazing and helpful throughout your experience. Your kind words mean a lot to us, and we truly appreciate your trust and support. Congratulations on your new vehicle, and we look forward to welcoming you back to Toyota of Lancaster in the future!

1
...

Dealership Inventory (262 Vehicles)

used 2024 Toyota RAV4 car, priced at $26,810
2024 Toyota RAV4
used
Midnight Black Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2021 Honda Pilot car, priced at $22,896
2021 Honda Pilot
used
Platinum White Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Toyota Tundra car, priced at $69,673
2026 Toyota Tundra
new
Celestial Silver Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2026 Toyota Tundra car, priced at $47,110
2026 Toyota Tundra
used
Ice Cap exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2027 Toyota Corolla car, priced at $29,610
2027 Toyota Corolla
new
Celestite exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Toyota Corolla car, priced at $32,303
2026 Toyota Corolla
new
Underground/Midnight Black Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive