Courtney Mearns
Courtney Mearns at Family Hyundai

Courtney Mearns | Page 3

Customer Care Manager

Family Hyundai

8101 W 159th St
Tinley Park, IL 60477

4.5
43 Reviews
4.5

43 Reviews

Write a Review

43 Reviews of Courtney Mearns

October 19, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Courtney and Cole where very helpful with all of my questions . When i arrived cars where ready to look at . Chris powers was a great help answering questions on the selected vehicles . I will be in c More

by donny
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Cole Nicholson, Chris Powers

Oct 20, 2023

Family Hyundai responded

Thank you for your business and this review, Donny. We're happy to hear our team was able to serve you and demonstrate our commitment to great service. If there is anything we can assist you with in the future, please let us know.

Oct 20, 2023

donny responded

Please keep me updated on current incentives for new cars . Still looking for a vehicle used or new. Thanks

August 17, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Smooth transaction and great process. I've been looking for a specific model in the perfect color. They notified me the moment it arrived and I could not be happier with the whole experie More

by WVITUCCI
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Robbie Watson , Chris Powers

Aug 18, 2023

Family Hyundai responded

It's fantastic to hear that we provided you with great customer service while assisting you with your new purchase! We truly appreciate the opportunity to do business with you. Thanks for choosing Family Hyundai!

August 12, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Got my 3rd Santa Fe today and the experience was nothing less than amazing! PJ, Graham, Jason, Toni, Bob, and Courtney truely make you feel like family. With 3 Hyundai dealers significantly closer to me... More

by kuckelman.k2
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Aug 14, 2023

Family Hyundai responded

Thank you for choosing Family Hyundai. Your feedback and rating mean a lot to us. We're glad we were able to help, and we hope you enjoy your new Santa Fe!

May 27, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Courteous and helpful. Listened to what I needed and found the car we wanted for us. No problems with any one we dealt with. More

by CB7SHELBY
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Al Pellizzeri, Scott Lupo , Austin Osabuohien

May 28, 2023

Family Hyundai responded

Congratulations on your new vehicle! We are so glad that we had the opportunity to work with you, and that our team could make this a top-notch experience. We hope you enjoy your new vehicle, and we look forward to continuing to serve you in the future!

April 27, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

a real bs dealership bought my daughter a Tuscan there get ready to pay and cause I wasn't financing the car they charged me an extra $500 cause I ps cash. I would never deal with them again .bought anoth More

by rayluca10
Sales Price Transparency
Recommend Dealer
No
Apr 30, 2023

Family Hyundai responded

Providing a positive experience is our top priority, so we're disappointed to hear that your visit didn't measure up. Thank you for bringing it to our attention, and if you'd be willing to give us some more detail, please send us a message with your contact information so that we can reach out. We're sorry your visit didn't go as planned and would love the opportunity to touch base with you and address your concerns once we've been able to get the whole story.

May 01, 2023

rayluca10 responded

Just bought the wife 2023 palisades. From palatine Hyundai . So this Money grubbing dealership lost my business on another car over stealing $500 from me . You blew $1000s over charging me $500 cause I paid cash and you couldn’t mk $ off of me cause I didn’t finance great business

April 05, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

It was a stress free buying experience. They had the best variety of color combinations More

by MIGHTQ14
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Carlos Alcantar, Scott Lupo

Apr 05, 2023

Family Hyundai responded

It's fantastic to hear that we provided you with great customer service while assisting you with your new purchase! We truly appreciate the opportunity to do business with you. Thanks for choosing Family Hyundai!

December 13, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

We went to family Hyundai because they had the car we’ve been looking for in stock. Chris the sales person was efficient in showing us the car and getting a deal done. Highly recommend doing business at thi More

by morgansyfert
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Chris Powers

Dec 14, 2022

Family Hyundai responded

Thank you for sharing your experience with us, Morgan! We're happy to hear it went well and hope you enjoy your new vehicle. We truly appreciate your feedback!

November 14, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Family Hyundai was up front with all costs and fees. They provided a fare price for my trade and offered all available incentives. A truly professional dealership. More

by RVOGIE
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Kim DeVries , Austin Osabuohien, Joe Panici

Nov 14, 2022

Family Hyundai responded

It's great to hear that we were able to get you exactly what you needed. Our goal is to make sure everyone who walks through the door leaves happy. Thank you for choosing Family Hyundai!

November 05, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Everyday seems to be a celebration - especially upon viewing the draping banners from the ceiling, the inspirational wall posters, and the current renovation that's taking place. Its apparent they are o More

by MMORRIS3591
Customer Service
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Al Pellizzeri , Joe Panici, Tom Salin, Sharon Romero

Nov 06, 2022

Family Hyundai responded

Thank you! It has been a pleasure serving you. Quality customer service is always our number one priority, and we're happy to hear that we met your expectations. Thank you again for choosing Family Hyundai, we look forward to having you as one of our valued customers for many more years to come!

Nov 07, 2022

MMORRIS3591 responded

Hi Guys, This is the response I stated in the survey. Hope that you are satisfied with it as I am with my new Venue. "Everyday seems to be a celebration - especially upon viewing the draping banners from the ceiling, the inspirational wall posters, and the current renovation that's taking place. Its apparent they are on the road to keeping their house in order." Sincerely, Michael Morris

November 01, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Very short process, knowledgeable staff very friendly ,good talkers, I knew exactly what I wanted More

by JERANKIN
Customer Service
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: PJ Smith

Nov 01, 2022

Family Hyundai responded

Thanks for your feedback on your recent visit to Family Hyundai. I'm glad to hear that we were able to assist you with choosing the perfect vehicle and that you had such a positive experience. We hope you will continue to enjoy your new vehicle!

Dealership Inventory (368 Vehicles)

used 2016 Hyundai Sonata car, priced at $10,988
2016 Hyundai Sonata
used
Shale Gray Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Hyundai Palisade Hybrid car
2026 Hyundai Palisade Hybrid
new
Abyss Black Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Hyundai Elantra car
2026 Hyundai Elantra
new
Amazon Gray exterior
CVT
Front-wheel Drive
used 2021 Chevrolet Trax car, priced at $12,988
2021 Chevrolet Trax
used
Mosaic Black Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Hyundai Tucson car
2026 Hyundai Tucson
new
Serenity White Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Hyundai Tucson car
2026 Hyundai Tucson
new
Shimmering Silver exterior
Automatic
All-wheel Drive