Daren Pugh
Daren Pugh at Murdock Hyundai of Murray

Daren Pugh

Sales Manager

Murdock Hyundai of Murray

4646 South State St
Murray, UT 84107

Contact Me
not yet
rated
10 Reviews
not yet
rated

10 Reviews

Write a Review

10 Reviews of Daren Pugh

January 31, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

If I could leave zero stars I would. Do NOT buy a car here. I spent $50,000 on a brand new new Tucson and 6 months after buying the car they called me and said they lost $1,000 I had put More

by D
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No
Feb 03, 2024

Murdock Hyundai of Murray responded

Thank you for bringing this to our attention. If you'd be willing, please send us a message with your contact information so that we can reach out. Our goal is to make sure everyone who visits the dealership has a top-notch experience. We're sorry that we didn't meet that goal in this case and we'd love the opportunity to get more details to see if we can turn this situation around for you.

August 21, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

I just purchased a used vehicle from Murdock Hyundai in Murray at the end of April this year. The car has a recall that i scheduled a service for and needed them to take a look at a noise in the front of t More

by bboren3
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No
Aug 25, 2021

Murdock Hyundai of Murray responded

Brad, your comments have been relayed to our sales management team and I've asked them to reach out to you. It looks like you tagged and negatively rated employees here on DealerRater who have not worked for us in over a year. We no longer subscribe to DealerRater so the last settings on our account at the time we ended our subscription are still active. Perhaps you tagged them accidentally.

November 20, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

Scott was very friendly, not pushy, helpful in every way. Kevin, the finance person, was both professional and friendly and explained the options for warranties and guided me in choosing the right one for my More

by David
Customer Service
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Scott Child, Kevin Cabas

Nov 24, 2020

Murdock Hyundai of Murray responded

Thank you for your positive feedback for Scott and Kevin! We're glad you had a great experience working with them!

June 08, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

The "no regrets" is just baloney. On the day of purchase and on two other occasions, they said we had a warranty on the trade in and because of their failure to do due diligence on the numbers, we owed more More

by George
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Eric Adams, Lola Ramos

Jun 11, 2020

Murdock Hyundai of Murray responded

Hi George. It was understood and agreed upon that the money from cancelling the warranty would be put toward your down payment. We often handle the legwork of warranty cancellation and allocate the funds to the new car deal as a courtesy to our customers. You ended up cancelling the warranty yourself and so should have used the refunded money toward the down payment since the deal was structured to include it, as originally agreed. When you decided not to go that route we offered other options including $0 down and a slightly higher payment. You ultimately refused those options and wanted to return the car, which we allowed you to do despite having signed contracts. Regarding the matter of your trade-in, we did indeed do work on that car and intended to put it on our lot for sale. We’re sorry things did not work out but maintain that we never deviated from the original agreement except to rescind the contract altogether per your wishes. Best regards, Murdock Hyundai Murray.

May 16, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

Unless you enjoy giving away $8,000 Over the price of the vehicle I would not recommend going here. They make you feel comfortable and like they are a great company and then hit you with $8,000 worth of “tax More

by Don’t usually leave reviews
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Jason Creech, Kevin Cabas

Jun 01, 2020

Murdock Hyundai of Murray responded

Not knowing your name I am unable to look up the pricing details that you were quoted. What I can say is that we are up front with pricing and fees. Sales tax in Salt Lake County is 7.25%. Other licensing and registration fees that are required by the state of Utah can add up to $300+ depending on the year of the car. The only fee we charge as a dealership is a $449 doc fee to cover hard costs of processing paperwork, registering your vehicle, completing reassignment of titles, etc. That is a standard fee which nearly all car dealerships charge. That's it. I'd be happy to review your specific situation with you if you want to provide me with more information. Feel free to email skeeler@murdockautoteam.com. Best regards, Murdock Hyundai Murray

October 19, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

Found exactly what we were looking for! Jason Creech is the salesperson to ask for. Very professional. He will respond through text messages along with taking your phone calls. He found what More

by James W.
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jason Creech

Oct 22, 2019

Murdock Hyundai of Murray responded

Thank you for the great feedback for Jason! We're glad you had a positive buying experience with him and the sales team at Murdock Hyundai Murray!

November 29, 2017

Dealership Rating

No Integrity! Do not buy a used car here. The sales team works hard to hide defects during the sell process. They only care about the bottom line. I was sold a u More

by Jason
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Chase Greninger

November 18, 2017

Dealership Rating
Employee Rating

Dealership review I am very pleased with all aspects of my dealership and it's staff. Everyone I met was professional, courteous, helpful and friendly. Each step in the More

by MCBRIDE.JANET16
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Johnny Lynch

Nov 21, 2017

Murdock Hyundai of Murray responded

"Each step in the process was explained to me thoroughly" - that's what we aim for! Thank you for the review.

October 27, 2017

Dealership Rating

Hyundai hybrid review I have nothing but kind words to say of the staff and dealership. We had a good experience and would deal with Murdock Hyundai again. Both my husb More

by karin0
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Zach Bradshaw

September 23, 2017

Dealership Rating
Employee Rating

Automobile Purchase of 2017 Santa Fe Sport. We were impressed with the professionals anyhow each wore a tie and jacket. The sales process and finance process was very professional, especially Ja More

by mmrcon
Customer Service
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jason Creech , Steve Reader

Dealership Inventory (394 Vehicles)

new 2026 Hyundai Tucson car, priced at $43,071
2026 Hyundai Tucson
new
Serenity White Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Hyundai TUCSON Hybrid car, priced at $35,053
2026 Hyundai TUCSON Hybrid
new
Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2027 Hyundai Palisade car, priced at $63,374
2027 Hyundai Palisade
new
Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2019 Audi A6 car, priced at $21,998
2019 Audi A6
used
Glacier White Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2027 Hyundai Palisade car, priced at $47,319
2027 Hyundai Palisade
new
Sapphire Blue Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Hyundai Tucson car, priced at $33,286
2026 Hyundai Tucson
new
Serenity White Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive