Josh Chernault
Josh Chernault at Koons White Marsh Chevrolet

Josh Chernault | Page 10

Service Advisor

Koons White Marsh Chevrolet

10207 Philadelphia Road
White Marsh, MD 21162

Contact Me
4.8
203 Reviews
4.8

203 Reviews

Write a Review

203 Reviews of Josh Chernault

March 12, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Brought in my 2025 Equinox EV for a check of the telematics module. The vehicle got into the service bay pretty quickly and I was out within a couple of hours - much quicker than anticipated. Josh p More

by java007md
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Recommend Dealer
Yes
Mar 18, 2026

Koons White Marsh Chevrolet responded

Thank you java007md! We hope to be of service to you again!

March 12, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Excellent service department. Keeps you informed throughout service. Sales dept was great when purchased truck More

by Joparr910
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Mar 18, 2026

Koons White Marsh Chevrolet responded

Hi, thanks so much for rating us so high! Be safe on the road!

March 12, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Should inform customers of hours of service and pickup Cashier use to be open till 7 I was running late got to shop by 6:15 could not get my vehicle More

by jnehmsmann
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Mar 18, 2026

Koons White Marsh Chevrolet responded

jnehmsmann, we are delighted to see this rating! Have a great day!

March 11, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Was told 2 hours. It was less than an hour. Thank you and I was able to redeem a coupon off the website. Every little bit helps with times we are experiencing 😊 More

by tnae1508
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Mar 18, 2026

Koons White Marsh Chevrolet responded

tnae1508, your high rating motivates us to be sure we always provide the best possible customer experience! Thanks!

March 09, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great, no complaints. Chris called and texted when my car was ready. As he said. Thank you. More

by mhe6808
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Chris

Mar 18, 2026

Koons White Marsh Chevrolet responded

Hello, thank you for taking the time to leave us your feedback. You definitely made our day with your rating! We hope you have a wonderful day!

March 06, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Always a pleasure at Koons Whitemarsh Chevrolet. Josh our service advisor was excellent. Disappointed to see another position eliminated at Koons, their cashier. Just another example of when a bigg More

by edkaybarb
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Mar 17, 2026

Koons White Marsh Chevrolet responded

edkaybarb, your high rating motivates us to be sure we always provide the best possible customer experience! Thanks!

February 25, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

is very nice kind of a rotating door on personel but there standards i can see are pretty good. Only issue is getting the final thaought on if a warentee issue or not. takes a bit so have to sit and wai More

by samuel.p.greenfield
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Feb 28, 2026

Koons White Marsh Chevrolet responded

Hi samuel.p.greenfield, thanks so much for rating us so high! Be safe on the road!

February 24, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

From the time I dropped off my vehicle I received top notch communication from Josh, my service advisor. He sent pictures, texts, and talked to me answering any questions that I had. This is a great de More

by jbtz0463
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Feb 27, 2026

Koons White Marsh Chevrolet responded

We really appreciate this positive review! Thanks so much!

February 23, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Always great to deal with. Everything is easy and seamless when it comes to getting repairs on my truck. Always recommend Koons to my friends and family. More

by markm1125
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Courtney Krause

Feb 26, 2026

Koons White Marsh Chevrolet responded

Your high rating motivates us to be sure we always provide the best possible customer experience! Thanks!

February 20, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I wrote 3 times! ! All good and the men that welcome you and put the mats In the car are all great! I like your service. More

by mckfreyer
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Brian Hastmann, George Zahariousdakis, Thomas Howard , Eric King is the bestest ever! He had sold me all my cars for yrs.

Feb 21, 2026

Koons White Marsh Chevrolet responded

Hello, thank you for taking the time to leave us your feedback. You definitely made our day with your rating! We hope you have a wonderful day!

...
10
...

Dealership Inventory (411 Vehicles)

new 2026 Chevrolet Silverado 2500 car, priced at $63,881
2026 Chevrolet Silverado 2500
new
Summit White exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Chevrolet Trax car, priced at $26,327
2026 Chevrolet Trax
new
Mosaic Black Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Chevrolet Traverse car, priced at $51,044
2026 Chevrolet Traverse
new
Sterling Gray Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Chevrolet Silverado 2500 car, priced at $64,177
2026 Chevrolet Silverado 2500
new
Black exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Chevrolet Blazer car, priced at $36,596
2026 Chevrolet Blazer
new
Sterling Gray Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2023 Chevrolet Bolt EUV car, priced at $21,200
2023 Chevrolet Bolt EUV
used
Summit White exterior
Automatic
Front-wheel Drive