Justine Gullo
Justine Gullo at Maita Toyota of Sacramento

Justine Gullo

Customer Realtions Manager

Maita Toyota of Sacramento

2500 Auburn Blvd
Sacramento, CA 95821

Contact Me
4.0
26 Reviews

Dealership Experience

69 yrs, 6 mos

4.0

26 Reviews

Write a Review

26 Reviews of Justine Gullo

October 15, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

This organization appears to have a great efficient system. I’m very happy with my decision to come to Maita Toyota in Sacramento More

by JMANNING79
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Oct 15, 2026

Maita Toyota of Sacramento responded

Thank you for the wonderful feedback! We’re glad to hear you found our process efficient and that you’re happy with your decision to choose Maita Toyota of Sacramento. We truly appreciate your business and look forward to serving you again!

September 30, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Called me about promo, I accepted and scheduled. Came in and they quoted me 3x the promo price given over the phone. Had to remember calling agent name as he was different then service rep and no no More

by dre
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Sep 30, 2026

Maita Toyota of Sacramento responded

Thank you for taking the time to share your experience. We sincerely apologize for the confusion and frustration you encountered during your visit. We understand your concerns regarding the promotional pricing, especially having to explain the offer again after arriving when the information was not properly documented. We also recognize that your request to have the tires inspected and discuss replacement options should have been clearly communicated and followed up on by our team. Most importantly, we understand why receiving an email two days later stating that items had been “recommended” and that you had declined them would be confusing, particularly when those recommendations were not clearly reviewed with you at the time of pickup. That communication does not reflect the level of clarity and transparency we strive to provide. We are reviewing what occurred with the service and intake teams so we can better understand the discrepancy between what was discussed during your visit and what was subsequently recorded in our system. We appreciate you bringing this to our attention, as it gives us an opportunity to address the communication and documentation issues with our team. We apologize again for the experience and appreciate your feedback.

September 24, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

They always get me in and out. The waiting area is always clean. Staff is always very helpful More

by shalonweem
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Lee Reloza, Jonny De La Cruz

Sep 25, 2026

Maita Toyota of Sacramento responded

Thank you for the great review! We’re happy to hear our team keeps your visits quick and provides helpful service. We’re also glad you enjoy our clean waiting area. We appreciate your continued business!

August 31, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Friendly and very helpful staff. Even managers were awesome and very respectful. I'm definitely coming back to buy another vehicle. More

by derricklouismoore1990
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Moe Hekmatzada, Mohammad Haddadi, PEDRO VALENCIA MENDOZA , Leslie Maita, Ben Ossome

Sep 07, 2026

Maita Toyota of Sacramento responded

Thank you so much for the wonderful feedback! We’re thrilled to hear that our staff and managers made you feel welcomed, respected, and well taken care of. Creating a friendly and helpful experience is what we strive for, and we truly appreciate your kind words. We look forward to welcoming you back when you’re ready for your next vehicle!

July 20, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Very poor service, too focused on trying to up charge for a $220 diagnostic when my truck only has 6,200 miles and still under warranty. Tpms sensor went off after tire rotation and front desk is still sayi More

by rbatu
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Karina Gonzalez, Leslie Maita

Sep 04, 2026

Maita Toyota of Sacramento responded

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the frustration you experienced with the TPMS concern and the feeling that you were being pushed toward an unnecessary diagnostic charge. We understand why this would be especially concerning with a truck that has only 6,200 miles and is still under warranty. We also understand your frustration that the TPMS warning appeared after the tire rotation and that you were then advised there could be a $220 diagnostic charge to address it. When a concern arises immediately following a service visit, we should take the time to clearly explain what caused the warning, what needs to be inspected, and whether the concern may be related to the previous service or covered under warranty. We are sorry that the communication and handling of this situation left you feeling that the focus was on an additional charge rather than helping resolve your concern. We take your feedback seriously and will share it with our service management team for review. We appreciate you bringing this to our attention and hope we can regain your confidence in our service department.

July 19, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great associates, great customer service. Always polite and ready to help. I recommend this dealership who wants to purchase a car or make a car service More

by MOSCOW.JECK
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Lee Reloza, Val Valadez, Joe Valadao, PEDRO VALENCIA MENDOZA, Angel Cruz , Karina Gonzalez, QERIM RACAJ, Dwayne Reyes, Jason Saephanh

Sep 08, 2026

Maita Toyota of Sacramento responded

Thank you for the great review! We’re so glad to hear that our associates consistently provide polite, helpful, and friendly customer service. We truly appreciate your recommendation and your trust in Maita Toyota for both your vehicle purchase and service needs. We look forward to serving you again!

June 27, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

My Service supervisor suggested many services that went extremely well! Upon completion of service in a timely manner! I will use Avery every time I need service on my 4Runner! Thank you Maita Toyota More

by sgtstang08
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Angel Cruz , Karina Gonzalez, Avery Excellent employee

February 14, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great and fast customer service. I was satisfied with the help and explanation of car service. More

by FISHENGR
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Lee Reloza, Angel Cruz , Karina Gonzalez, Mike Latham, Leslie Maita, QERIM RACAJ, Dwayne Reyes, Jason Saephanh

November 29, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Great dealer ship smooth transactions I will definitely but my next Toyota here. thank you very much. also thanks to Jonny in sales. More

by FRANKREMO15
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Moe Hekmatzada, Mohammad Haddadi, Angel Cruz, Jonny De La Cruz , Jay Eilkhani, Leslie Maita, Ben Ossome, Jonny

October 31, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

no comment. everything went well with the issues involved. I just lost my favorite coffee cup. More

by PBWHIT1960
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: PEDRO VALENCIA MENDOZA, Jonny De La Cruz , Jay Eilkhani

1

Dealership Inventory (246 Vehicles)

new 2026 Toyota bZ Woodland car, priced at $47,967
2026 Toyota bZ Woodland
new
Raven exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2021 Toyota Camry car, priced at $26,008
2021 Toyota Camry
used
Wind Chill Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2017 Toyota Camry car, priced at $17,608
2017 Toyota Camry
used
Predawn Gray Mica exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2023 Honda Accord car, priced at $24,008
2023 Honda Accord
used
Lunar Silver Metallic exterior
CVT
Front-wheel Drive
used 2025 Mazda CX-5 car, priced at $25,008
2025 Mazda CX-5
used
Polymetal Gray Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2025 Toyota Corolla car, priced at $27,001
2025 Toyota Corolla
new
Ice Cap exterior
Unknown
Front-wheel Drive