Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Back
Start your review of Kathleen Crosbie.
Kathleen Crosbie
Kathleen Crosbie at DCH Wappingers Falls Toyota
Refer Me
4.6

Kathleen Crosbie

Service Advisor

DCH Wappingers Falls Toyota

1349 Route 9
Wappingers Falls, NY 12590

Contact Me

Languages Spoken

English English

Call
Email

280 Reviews of Kathleen Crosbie

January 19, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"I brought the car in for an inspection. I explained that..."

- Jean Pizzola Verified Customer

I brought the car in for an inspection. I explained that the tire pressure light was staying on. I had to pay 139 dollars just to find out why . I was told that it was two sensors and if I wanted to get it fixed it was going to be 5 hundred dollars. As a senior citizen on social security . I cannot pay these prices..

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Jan 20, 2021

DCH Wappingers Falls Toyota responded

Thank you for taking the time to provide your feedback. I'm sorry to hear your experience with us did not meet our five-star standard. I'd like the opportunity to speak with you. Please call me at your earliest convenience. Thank you, Ben Carlson Fixed operations Manager 845-296-4261

January 09, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Always dependable and accommodating. Easy to deal with..."

- vincent_marrone Verified Customer

Always dependable and accommodating. Easy to deal with and easy to get an appointment. The service is excellent and done with great professionalism. The waiting area is comfortable and clean. Good job keep up the good work.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 11, 2021

DCH Wappingers Falls Toyota responded

Vincent, thank you for the exceptional five-star review! We truly appreciate your kind words and look forward to working with you again in the future!

December 30, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"Great dealership! I have been coming to DCH Wappingers..."

- remicas Verified Customer

Great dealership! I have been coming to DCH Wappingers Toyota for 10 years since moving to the area. I have had nothing but positive experiences with their service department and buying my Prius and now leasing my new RAV4 Hybrid.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Michael O'Hare, Evin Calderon , Jayme Irkliewsk

Dec 31, 2020

DCH Wappingers Falls Toyota responded

We truly appreciate your kind words and your loyalty to our dealership over the years!

November 26, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"This is the third time I’ve had my car in for a routine..."

- johnnyd359 Verified Customer

This is the third time I’ve had my car in for a routine maintenance ,every time has been excellent experience..The car is done on or ahead of schedule, and I am always able to get the car in within a few days of calling for an appt , They have a very nice service department and the shop is really clean and well-kept.I highly recommend them.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Dec 01, 2020

DCH Wappingers Falls Toyota responded

Johnny, thank you for the positive five-star review! We're so happy you had such a great experience at our dealership and we look forward to working with you again in the future!

November 11, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"Mike is. terrific salesman & who answered every question..."

- Chris Verified Customer

Mike is. terrific salesman & who answered every question we had, and is smart and efficient. He knew the car inside and out, and explained everything to us before we drove it away.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Nov 13, 2020

DCH Wappingers Falls Toyota responded

Chris, we truly appreciate the excellent feedback! We're happy to hear you had such a great experience with Mike!

November 05, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"My visit was a pleasure! Total time was only about 45..."

- art.velardi Verified Customer

My visit was a pleasure! Total time was only about 45 minutes. Everyone was very friendly and professional. As always my visit was a very good one! Thank you!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Mike Giordano

Nov 06, 2020

DCH Wappingers Falls Toyota responded

Thank you for the positive feedback regarding your recent experience with us! We look forward to seeing you again in the future!

October 16, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"Great service. Always get me in when I call. People are..."

- rst89 Verified Customer

Great service. Always get me in when I call. People are friendly and knowledgeable. Work is done quickly and professionally. It’s always a pleasure.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Oct 16, 2020

DCH Wappingers Falls Toyota responded

Thank you for taking the time to provide such great feedback! We're pleased to know you had such a great experience at our dealership and we look forward to working with you again in the future!

October 07, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"Continue to be disappointed in the time it takes for an..."

- JR44 Verified Customer

Continue to be disappointed in the time it takes for an oil change. Took nearly an hour and a half past my appointment time before I drove out after the oil change. I will no longer allow tire rotation at the dealership because each time I end up with loose/lost lug nuts after a day or two. To date no one has been able to explain why this occurs but I've never experienced this with any other vendor that has removed/installed wheels on this truck nor have I if I did the work. I've asked Ben to provide me with some new lug nuts for the ones I've lost but have yet to get a response to my request.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Oct 07, 2020

JR44 responded

Once again... Ryan DID NOT suggest replacing the studs. I vividly remember this encounter. It was me that brought up possible damaged/stretched studs and was told if the studs were bad it would be visible and the nuts would not easily screw on them which they do. Ryan even screwed a couple on by hand to demonstrate. I'm not going to argue studs endlessly because I distinctly recall what was said and who said it. And if it was damaged studs please explain to me why this happens only at this dealership. If it was in fact bad studs it would or should be happening no matter who puts the wheels on the thing and this has not been the case. The nuts have never come loose with anyone else tightening them. I have a memory like an elephant and I would bet a year's salary on my recollection of what was said that day. If a suggestion was made to change studs it would have been done by now if I suspected it would make a difference. I don't believe it would and others in the business I've talked to about this believe it would. They all have pretty much the same opinion as Ryan had that day with regard to damaged studs.

Oct 07, 2020

DCH Wappingers Falls Toyota responded

Jeff, Kindly re-read. Ryan suggested to replace wheel studs. Nothing was mentioned about lugs. This was when you had your grandson with you. We were all in Ryan's bay discussing the truck.

Oct 07, 2020

JR44 responded

Ben, you and I already discussed this. Ryan did not suggest changing the lug nuts and in fact it was discussed that if the lug nuts were faulty they would show visual signs of damage and the nuts would likely not smoothly go on the lugs as they do. Additionally, if they were faulty this should be an ongoing issue regardless of who removes/installs the wheels and this simply has not been the case. The wheels have been off the truck three times in the past three months, once for brakes, two weeks later to fix a minor issue with the new brakes and subsequent to that new tires were installed. Not once in those three removals/installs have I had a loose lug nut but the past I think three times they've been removed/installed by your guys at least one and more often several loosen up or are lost. I replaced at least six that simply exited the truck. It got to the point that I started carrying a torque wrench around with me. At this point there's not much to discuss. I no longer allow wheel removal at the dealership which has solved the issue but I still take issue with having to obtain lug nuts at my expense. I also do not feel new lugs will solve the issue and given that I spent literally thousands for needless service and replacement parts at Toyota's suggestion to troubleshoot a vibration issue that ultimately turned out to be nothing more than a stuck E-brake component.

Oct 07, 2020

DCH Wappingers Falls Toyota responded

Dear Jeff. I agree and hour and a half is too long for an oil change. Unfortunately it's taking us longer to do anything these days. We do have some new recruits in training to replace the ones we lost from covid, so wait times will be far less going forward. With respect to the lug nuts, our last conversation was 7/12/2019 from invoice # 539011. You and I had a conversation with our Mast Tech Ryan. He had mentioned that given the trucks, age, mileage, and usage he'd recommend to replace the wheel studs. This was based off the visit 20 days prior to the July 12 visit where he had torqued the wheels to 100lbs as the manufacture suggests. Please feel free to call me directly to discuss further Thank you, Ben 845-296-4261

October 01, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"My buying experience here was great, but my experience..."

- RivenNY Verified Customer

My buying experience here was great, but my experience with the service department has been lacking. Communication seems to be an issue and definitely something that needs to be worked on. Although I'm grateful that my issue was resolved, I regret that I had to keep explaining the issue and how many people I had to speak to in order to get it resolved. I almost gave up and would hesitate to come back for service in the future. I also would suggest that when people come in for service there be a person they could talk to as it seems that the customer is left to try and figure out where to go and some service people get tied up on the phone and ignore the customer. I do appreciate the other service people who stepped in and tried to help though.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Evin Calderon, Mike Giordano

Oct 02, 2020

DCH Wappingers Falls Toyota responded

Mrs. Riven I'm very sorry for all the confusion, I know it was frustrating. I also was also glad to hear that the repair worked, and that we didn't need your phone like Toyota wanted us to for the diagnosis. If you have any other future concerns please reach out to me directly. Thank you again, Ben Carlson Fixed Operations Manager 845-296-4261 bcarlson@dchusa.com

September 21, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"As always, great experience with DCH Service. Always..."

- sarahsue55 Verified Customer

As always, great experience with DCH Service. Always making sure I'm getting what I need to get done, but nothing I don't need. Also, appreciate the special attention paid before a long trip! Thanks!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Sep 21, 2020

DCH Wappingers Falls Toyota responded

Thank you for taking the time to provide such great feedback, Sarah! We're happy to hear you had such a pleasant experience at our dealership and we look forward to seeing you again in the future!

1
...
1 - 10 of 280 results

Dealership Inventory (326 Vehicles)

new 2021 Toyota Prius car, priced at $28,388

2021 Toyota Prius

$28,388

new 2021 Toyota Corolla Hatchback car, priced at $22,922

2021 Toyota Corolla Hatchback

$22,922

used 2011 Honda Pilot car, priced at $7,794

2011 Honda Pilot

$7,794

used 2018 BMW X4 car, priced at $31,294

2018 BMW X4

$31,294

used 2017 Mazda CX-5 car, priced at $16,491

2017 Mazda CX-5

$16,491

used 2018 Toyota RAV4 car, priced at $20,293

2018 Toyota RAV4

$20,293