Mike Segien
Mike Segien at Dover Honda

Mike Segien | Page 5

Service Manager

Dover Honda

1 Dover Point Rd
Dover, NH 03820

Contact Me
4.8
197 Reviews
4.8

197 Reviews

Write a Review

197 Reviews of Mike Segien

December 26, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Terrible customer service in the servicing department. No one is there to answer your calls and they brush you off when you try to say anything. More

by CPH1234
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Andrew Bailey

Jan 13, 2026

Dover Honda responded

We take feedback about our service department seriously, and we appreciate you bringing this experience to our attention. Clear communication and responsiveness are important to us, and we would welcome the opportunity to better understand what occurred and address any concerns you may have. Please reach out so we can discuss this further. Thank you, Mike Watson - General Manager - 603-609-1984

December 26, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

My experience was very positive. The employees who I spoke with were very helpful and professional. More

by markedwards134
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: James McIntyre, Alecia Pack , Michael Souter

Dec 26, 2025

Dover Honda responded

Hi Marke! Thank you for leaving us this five-star review and for your kind words about our service team at Dover Honda! We'll see you next time! Sincerely, Dover Honda Dover, NH www.DoverHonda.com

December 22, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Great place! Always attentive and quick servicing. If you are in need of an oil change an don’t have much time they offer an express service department! More

by Smada0525
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Kris Adams

Dec 22, 2025

Dover Honda responded

Thank you for highlighting our Express Service! We look forward to seeing you again at Dover Honda. Safe travels! Sincerely, Dover Honda Dover, NH www.DoverHonda.com

December 20, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Very satisfied with scheduling, loaner car and very and helpful service men. No complaints about anything. Thank you. More

by JMSTEVENS
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: James McIntyre, Alecia Pack , Michael Souter

Dec 22, 2025

Dover Honda responded

Thank you for choosing Dover Honda, and for sharing your perfect feedback about our team! We look forward to your next visit. Please have a wonderful day. Sincerely, Dover Honda Dover, NH www.DoverHonda.com

December 19, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I have been going here for years since I bought my pilot six years ago. The staff is very friendly, knowledgeable and efficient. I appreciate the text I receive in the waiting room as a way of communicatin More

by DCMAAHS5
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: James McIntyre, Alecia Pack , Michael Souter

Dec 22, 2025

Dover Honda responded

Thank you for being a loyal customer and for sharing this thoughtful review! We truly appreciate your business and look forward to seeing you again in the future here at Dover Honda. Safe travels! Sincerely, Dover Honda Dover, NH www.DoverHonda.com

December 19, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

greatest dealership to ever dealership. always recommend them to friends and acquaintances. always pleasant, period. More

by TCARRIERK
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: James McIntyre, Alecia Pack , Michael Souter

Dec 19, 2025

Dover Honda responded

Thank you for the glowing review! We truly appreciate your continued support and recommendations. We’ll see you next time at Dover Honda! Sincerely, Dover Honda Dover, NH www.DoverHonda.com

December 12, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Appreciate Luke's concern and follow through in correcting our vehicle's issue. Thank you. More

by m.parkhurst1
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: James McIntyre, Alecia Pack , Michael Souter

Dec 15, 2025

Dover Honda responded

Thank you for the five-star rating! The team looks forward to working with you again! Sincerely, Dover Honda Dover, NH www.DoverHonda.com

December 10, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

There was poor communication/support after the sale. Phone calls not returned. No follow up after issue was resolved. More

by conmed54
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Kris Adams , Heather Neptune

Dec 19, 2025

Dover Honda responded

Thanks for sharing your feedback with us. We are disappointed to hear about the lack of communication and support you experienced. It's important to us that all phone calls are returned promptly and issues are followed up on thoroughly. If there is anything further we can do for you, please don't hesitate to reach out! Mike Watson - General Manager - 603-609-1984

November 27, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Good convenient location and service Been a customer for over eight years. friendly staff. I rate highly. More

by DTREFETH
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: James McIntyre, Alecia Pack , Michael Souter

Nov 27, 2025

Dover Honda responded

Hi DT! We're so proud to have you as a loyal customer for eight years! Thank you for choosing Dover Honda and for sharing your experience with our team. Sincerely, Dover Honda Dover, NH www.DoverHonda.com

November 26, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

New car that has a Faulty CarPlay system. Honda doesn’t seem to want to fix. Pathetic way to treat your customers. More

by ADEYAK1
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: James McIntyre

Dec 02, 2025

Dover Honda responded

Thank you for bringing this to our attention. We apologize that your new vehicle is having an issue, and I would like the opportunity to discuss this situation with you further. Thank you, Mike Watson - General Manager - 603-609-1984

...
5
...

Dealership Inventory (174 Vehicles)

used 2026 Honda HR-V car, priced at $30,922
2026 Honda HR-V
used
Platinum White Pearl exterior
CVT
All-wheel Drive
used 2023 Honda Passport car, priced at $31,990
2023 Honda Passport
used
Platinum White Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2024 Honda HR-V car, priced at $26,998
2024 Honda HR-V
used
Nordic Forest Pearl exterior
CVT
All-wheel Drive
new 2026 Honda Ridgeline car, priced at $45,545
2026 Honda Ridgeline
new
Radiant Red Metallic II exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2018 Honda CR-V car, priced at $21,585
2018 Honda CR-V
used
Gunmetal Metallic exterior
CVT
All-wheel Drive
new 2026 Honda Ridgeline car, priced at $45,545
2026 Honda Ridgeline
new
Platinum White Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive