Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Back
Start your review of Carol Still.
Carol Still
Carol Still at Murray Ford SuperStore
Refer Me
5.0

Carol Still

Service Advisor

Murray Ford SuperStore

13447 US-301
Starke, FL 32091

Contact Me

Dealership Experience

6 yrs, 7 mos

Industry Experience

33 yrs, 9 mos

Specialties & Trainings

MASTER CERTIFIED SERVICE ADVISOR

MASTER CERTIFIED COMMERCIAL SERVICE ADVISOR

View more specialties & trainings

35 Reviews of Carol Still

April 26, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"The service department has always been responsive and..."

- BAPTISTBOB Verified Customer

The service department has always been responsive and helpful. Carol has assisted me with my service for many years and has always made it a positive experience.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

March 23, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"I have been buying my vehicles from Murray Ford for quite..."

- JAMESANDDAWN Verified Customer

I have been buying my vehicles from Murray Ford for quite a few years now and they have all treated me with respect and honesty

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

February 03, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Excellent service and sale,The whole experience was..."

- TRIPLEBSAL Verified Customer

Excellent service and sale,The whole experience was great.Got a nice truck for a great price.Only place I will buy from.Thanks Murray Ford

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Mar 31, 2021

Murray Ford SuperStore responded

Thank you for your business, and the great review! Mark, Rick and the entire team strive to provide a world class experience for every customer we work with! Thanks again and welcome to the Murray Ford Family.

July 30, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"I recently had issues with my 2016 f150, my rear axle and..."

- Coltonjd34

I recently had issues with my 2016 f150, my rear axle and steering went out and had to be fully replaced, thankfully I had the best warranty offered on my truck and it was all fully covered, to anyone thinking about buying a vehicle from them make sure you get that warranty it will save you money in the long run, you can’t put a price on peace of mind. And to Carol at the Service department, thank you so much for your A+ service, you made the process as painless as possible and always had a smile on your face and went above and beyond with helping out which I have never experienced anywhere else. These are the people you want to get your vehicle/ warranty from!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

June 26, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"Our experience at Murray Ford was exceptional in the ease..."

- Mamalinda Verified Customer

Our experience at Murray Ford was exceptional in the ease of making a choice from a lot of awesome vehicles, through the painless finance process, and the extensive explanation of vehicle features, parts, and service. All outstanding!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

January 18, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"Very friendly and make you family. Very fast and make..."

- joannemoir1966

Very friendly and make you family. Very fast and make good on all mistakes. I would recommend to everyone to come here for a car

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Rick Oster , Mark andrews

December 04, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"Great experience. "

- BR60 Verified Customer

No hassle and no sales pressure. Great dealership to deal with. I buy all my cars and trucks from this dealership. Very friendly staff with no pressure. Great service department too.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

May 02, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"Very good comfortable environment"

- TIMSMOM85 Verified Customer

My salesman J T Hilliard was very patient with me while I was deciding. And the GM Mr. Amir was great to work with. Definitely a great dealership.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

December 13, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

"Awesome"

- BAKERDEAN56 Verified Customer

Great crew will be back for sure. I appreciate the great service and sales Murray Ford is the best for sure I will recommend them to everyone

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Dec 19, 2018

Murray Ford SuperStore responded

Thank you for taking the time out of your day to tell us about your experience. We hope you continue to choose Murray Ford Starke for all your vehicle needs! Take care!

September 24, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

"Bad Customer Service"

- mimi19

To say we were disappointed would be an understatement. We had been having terrible luck with our local dealer, granted they don't have the best reputation. We had purchased our dodge from Murray and had a great experience. On top of that, my cousin had taken his truck to\ Murray ford and said they were great so we decided to give them a shot. Even though they are 40+ miles away, we had spent a lot of money on this truck and we wanted to get the truck taken care of correctly. Let me start from the beginning, this truck is one we purchased the begging of this year, after a couple of months we noticed the moonroof was cracked, something we forgot to check when we purchased the truck, then another month later the instrument cluster started acting up. meaning if you took a sharp turn or hit a bump it would shut off. No Speed, no gears nothing.... So we contacted our local dealer, long story short they took it apart and told us there was nothing they could do, and charged us $150. For a truck that is 3 months old!!!!! But it seemed that the issue had gone away (we thought there was a loose connection), until we hit a speed bump 2 months later and it shut off again, which meant it was not resolved. We decided to make the drive and give Murray a chance, as I spoke with the service manager briefly when we had the initial issue and he seemed super helpful. We called to schedule our appointment and explained the issues, and repairs we needed. And I also emailed this over to her. 1) Broken instrument cluster 2) Moonroof needs replaced 3) Oil Change I spoke with Carol, she said 1-2 days no big deal. So we brought it in on Tuesday, they determined this was a Tuscany issue, which is a package company partnered with ford. And from the minute we dropped it off we got a bad feeling, cause she said, "I don't get why people think this is a ford company they are not"... Which made me worried so I called the service manager to make sure he knew what was going on, as she was giving us the feeling of not wanting to deal with this. He assured me all would be okay. Then began the week of torture, I reached out the end of day Tuesday the 21st to see where everything landed, basically said they are working on a plan. Wednesday 22nd: she sent me a quote for the moonroof repair, as we had to get it covered by insurance. Thursday 23rd: No update Friday 24th: She told me she is unsure what the timeline is as the part still has not arrived from Tuscany,( I get dealing with a 3rd party can be frustrating) but every time I spoke with her she made me feel like ti should not be her problem, and she doesn't have time for this. She also told me it may be 2 weeks before we can get our truck back, 2 WEEKS.... Because of payment, on something that is covered by warranty. So again I called the service manager and he said they would release it as it was only a $111.00 repair. Monday 27th: The part arrived when I called to check in, asked if the part should fix the issue, she informed me that she has no idea, they are not even sure as to how this part works. Really make you have confidence in them, NOT. I told her the insurance company has sent over some paperwork they needed to fill out- when I called to see if she had done it yet that evening, she said she never got it yet the insurance company had sent it over twice. I also asked if they had completed the oil change as they have had the truck for a week. She informed me I never asked for an oil change... This was the last straw, as I told her when I made the appointment we needed one and I emailed it to her... Tuesday 28th: Finally the repair and the oil change was completed, however, she still di not fill out the insurance paperwork and we were not going to wait for that as they had our truck for a week and did give us a loner. Wednesday 29th: we picked up the truck. I would like to note that not once did she apologize for the time it took to complete this (considering she said it shouldn't take but 2 days). I know this is a book, but I'm hoping management will see this and realize that a little customer service will go a long way. I personally work in the customer service environment, and I get customers can be a pain. I even understand that Tuscany is a 3rd party and that this fix is going to take some time, but the way she handled every phone call we had she made me regret ever coming to see you guys. (Even the lady she was working with at Tuscany told me she was not so pleasant to work with, I had to call her at Tuscany because Carol informed me they didn't know when the part would be in as it was shipped to the wrong dealer) Every discussion felt like it was a battle whereas if she would have said I know this is taking some time but we are doing the everything we can to work with Tuscany and get this resolved. Or even on the oil change, she could have said I'm so sorry, I must have missed that I was focused on the other issue. Simply put, she made me feel like the bad guy every time we talked instead of reassuring me that they are doing there very best to get this taken care of. Moral of the story is, if you have anything other then a simple service, I would not recommend you go to Murray ford, the service manager is a nice guy but still had an overall terrible expert experience. Maybe it was just an off week for Carol, I don't know, but I do know we will not be coming back for service or repairs or honestly new purchases, the entire experience left a very bitter taste. We have found another dealer to take care of the moonroof, they did the insurance claim in 1 day, and the repair in 1 day as well.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Mike Catman

Sep 29, 2018

Murray Ford SuperStore responded

We are truly sorry that you felt that you had a bad experience with our service department. Mike Catman and Carol Still have a very good reputation and would be more than happy to speak with you about your concerns. Please call and ask for Mike Catman, Service Manager at 904.964.7200 Monday -Friday.

1
...
1 - 10 of 35 results

Dealership Inventory (223 Vehicles)

new 2021 Ford EcoSport car, priced at $25,560

2021 Ford EcoSport

$25,560

new 2021 Ford Expedition car, priced at $58,080

2021 Ford Expedition

$58,080

new 2021 Ford Expedition car, priced at $59,640

2021 Ford Expedition

$59,640

new 2021 Ford F-250 car, priced at $41,680

2021 Ford F-250

$41,680

new 2021 Ford EcoSport car, priced at $24,904

2021 Ford EcoSport

$24,904

new 2021 Ford Mustang Mach-E car, priced at $55,335

2021 Ford Mustang Mach-E

$55,335