Mario Lee
Mario Lee at Bourne's Auto Center

Mario Lee | Page 2

Certified Sales Professional

Bourne's Auto Center

135 Belmont Street
South Easton, MA 02375

Contact Me
4.9
413 Reviews

Dealership Experience

13 yrs

Industry Experience

13 yrs

Specialties & Trainings

fluent in cape verden

4.9

413 Reviews

Write a Review

413 Reviews of Mario Lee

May 10, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Best dealership in New England ! !! S/o to Jose he was extremely helpful and made the process quick. More

by Mia
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Shawn Saunders, Jose Garcia

May 10, 2025

Bourne's Auto Center responded

Thank you so much for your kind words, and for taking the time to leave us this wonderful feedback! Mike Kelley General Manager

December 03, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Awesome great saleship with very little hassle and quick action. They don't haggle and I love it More

by spinnyfedora
Recommend Dealer
Yes
Dec 03, 2024

Bourne's Auto Center responded

Thank you! It has been a pleasure serving you. Quality customer service is always our number one priority, and we're happy to hear that we met your expectations. Thank you again for choosing Bourne's Auto Center. We look forward to having you as one of our valued customers for many more years to come! Mike Kelley General Manager

October 17, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Dealt with Mario he was very accommodating for all of our needs. Whenever I needed him he was a phone call away. Never waited long for a call back. More

by Patty
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Oct 17, 2024

Bourne's Auto Center responded

Thank you so much for your excellent review, Patty! We are so glad that we had the opportunity to work with you, and we are thrilled that you found your experience with us to be a positive one. Please don't hesitate to reach out if you need anything else. Mike Kelley General Manager

June 07, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Jose is my go to sales guy! I send all of my friends and family to him, he is awesome! More

by Christine
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Shawn Saunders, Jose Garcia, Mark Aufiero , Paul Sandler

Jun 09, 2024

Bourne's Auto Center responded

Thank you so much, Christine, for your wonderful review! We are thrilled that Jose had the opportunity to provide you with excellent service. We thank you for choosing Bourne's Auto Center! Mike Kelley General Manager

March 08, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

I worked with Mario and his team and couldn't have asked for a more easy experience. No BS walk in walk out. Everything handled up front pricing. Good follow through does what he says he will do. I asked fo More

by Brian & Karen
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: David Olson, Amy Ronan

Mar 10, 2024

Bourne's Auto Center responded

We are so glad that we had the opportunity to work with you, and that Mario could make this a top-notch experience. We look forward to continuing to serve you in the future! Mike Kelley General Manager

February 25, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Great people great selection and right up front with all dealings in price and paperwork More

by leo.kerivan
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: George Mead

Feb 26, 2024

Bourne's Auto Center responded

Leo, Thank you for taking the time to share your thoughts on working with our team. We're glad to hear Mario and George delivered such a great experience! Mike Kelley General Manager

February 17, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Very welcome people. They set up The whole process very fast and easy. We are glad to find the car we wanted at this place. More

by glaucia Afonso
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Feb 19, 2024

Bourne's Auto Center responded

Glaucia, Thanks for sharing your thoughts about your experience with Bourne's Auto Center. We appreciate your business and hope to see you again soon! Mike Kelley General Manager

February 17, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Had a little speed bump in the beginning. But in the end it worked out More

by pcarr75
Sales Price Transparency
Purchase Time
Recommend Dealer
Yes
Feb 19, 2024

Bourne's Auto Center responded

Thank you for taking the time to share your thoughts on working with our team. We're glad to hear we delivered such a great experience! Mike Kelley General Manager

February 14, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

After encountering an issue with the key fob for this car and contacting Mike Kelley (GM), Bournes immediately agreed to reimburse us for all expenses we incurred for new keys. Great customer service to tur More

by Dvierra57
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Michael Kelley

Feb 14, 2024

Bourne's Auto Center responded

Thanks for your feedback on your recent visit to Bourne's Auto Center. It's great to hear that we were able to assist you and that you had such a positive experience. Mike Kelley General Manager

February 01, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

This car dealership is dishonest and untrustworthy. Their lazy and will do whatever they can to save a buck. Would avoid this dealership. Not worth your time. Their quality of service and repair is als More

by sluhaorg
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Carlos Machado, Kory Peterson, Mark Aufiero , Jarred Robson, Paul Sandler

Feb 02, 2024

Bourne's Auto Center responded

We are sorry that you feel as though we are somehow responsible for an accident your vehicle was involved in four months after your purchased it. It is just not possible that any repair we performed on your vehicle would cause a problem four months later. If there was an issue with a repair it would have happened immediately. Michael Kelley General Manager

2
...

Dealership Inventory (511 Vehicles)

used 2025 Mazda CX-50 car, priced at $25,974
2025 Mazda CX-50
used
Ingot Blue Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2024 Nissan ARIYA car, priced at $25,974
2024 Nissan ARIYA
used
Northern Lights Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2025 Genesis Electrified GV70 car, priced at $42,574
2025 Genesis Electrified GV70
used
Savile Silver exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2025 Chevrolet Silverado 3500 car, priced at $59,574
2025 Chevrolet Silverado 3500
used
Black exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2023 Chrysler Pacifica Hybrid car, priced at $25,574
2023 Chrysler Pacifica Hybrid
used
Ceramic Gray Clearcoat exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2018 Volvo XC90 car, priced at $18,974
2018 Volvo XC90
used
Crystal White Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive