Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Back
Start your review of Allison Croshier.
Allison Croshier
Allison Croshier at DCH Wappingers Falls Toyota
Refer Me
4.7

Allison Croshier

Assistant Service Manager

DCH Wappingers Falls Toyota

1349 Route 9
Wappingers Falls, NY 12590

Contact Me

Languages Spoken

English English

Text
Call
Email
Cancel

300 Reviews of Allison Croshier

January 31, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Reliable service,. great pricing, very courteous , great..."

- MISSBARB44 Verified Customer

Reliable service,. great pricing, very courteous , great warranties on products,fairly short wait times, coffee is also excellent, nice waiting room area, clean and sanitary restrooms.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Feb 02, 2021

DCH Wappingers Falls Toyota responded

Thank you for the positive feedback regarding your recent experience with us! We truly appreciate your kind words and hope to see you again soon!

January 20, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Everyone was very professional. I have been a customer..."

- CARLOGIORDANI Verified Customer

Everyone was very professional. I have been a customer in service for about 5 years, and forgot to bring in a discount coupon that was mailed to me. Cashier would not accept bringing it in after the transaction was completed. Otherwise I would give a 5 star. Thanks for great service anyway.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 22, 2021

DCH Wappingers Falls Toyota responded

Thank you for the excellent feedback regarding your recent experience with us!

January 19, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"I brought the car in for an inspection. I explained that..."

- Jean Pizzola Verified Customer

I brought the car in for an inspection. I explained that the tire pressure light was staying on. I had to pay 139 dollars just to find out why . I was told that it was two sensors and if I wanted to get it fixed it was going to be 5 hundred dollars. As a senior citizen on social security . I cannot pay these prices..

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Jan 20, 2021

DCH Wappingers Falls Toyota responded

Thank you for taking the time to provide your feedback. I'm sorry to hear your experience with us did not meet our five-star standard. I'd like the opportunity to speak with you. Please call me at your earliest convenience. Thank you, Ben Carlson Fixed operations Manager 845-296-4261

January 17, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"The dealer welcomed me with alot of respect and she was..."

- AYIEKOMARY Verified Customer

The dealer welcomed me with alot of respect and she was able to help me in a timely manner and explain everything after the service was done.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Evin Calderon, Lindsay Mahavik, Mike Giordano, Alicia Verven

Jan 18, 2021

DCH Wappingers Falls Toyota responded

Thank you for the excellent feedback! We're so happy you had a great experience at our dealership and we look forward to working with you again in the future!

January 09, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Always dependable and accommodating. Easy to deal with..."

- vincent_marrone Verified Customer

Always dependable and accommodating. Easy to deal with and easy to get an appointment. The service is excellent and done with great professionalism. The waiting area is comfortable and clean. Good job keep up the good work.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 11, 2021

DCH Wappingers Falls Toyota responded

Vincent, thank you for the exceptional five-star review! We truly appreciate your kind words and look forward to working with you again in the future!

December 28, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"The dealer/service is close & convenient. I got an appt..."

- suedoyle1 Verified Customer

The dealer/service is close & convenient. I got an appt within 3 sat myself and was able to wait for the car. Positive attitude of staff & clean comfy waiting area are a plus.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Dec 28, 2020

DCH Wappingers Falls Toyota responded

Sue, thank you for the positive feedback regarding your recent experience with us! We're so pleased to hear you had a pleasant experience at our dealership!

November 26, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"This is the third time I’ve had my car in for a routine..."

- johnnyd359 Verified Customer

This is the third time I’ve had my car in for a routine maintenance ,every time has been excellent experience..The car is done on or ahead of schedule, and I am always able to get the car in within a few days of calling for an appt , They have a very nice service department and the shop is really clean and well-kept.I highly recommend them.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Dec 01, 2020

DCH Wappingers Falls Toyota responded

Johnny, thank you for the positive five-star review! We're so happy you had such a great experience at our dealership and we look forward to working with you again in the future!

November 20, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"Had a free tire rotation coming an you charged me an..."

- kbones514 Verified Customer

Had a free tire rotation coming an you charged me an argued with me when I was right then gave me free car wash why then called me an said I was right so how would you feel

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Nov 30, 2020

DCH Wappingers Falls Toyota responded

Thank you for taking the time to provide your feedback. I'm sorry to hear your experience with us did not meet our five-star standard. I'd like the opportunity to speak with you. Please call me at your earliest convenience. Thank you, Ben Carlson Fixed operations Manager 845-296-4261

October 20, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"I was solicited by Toyota to schedule a service on my..."

- jfulton86 Verified Customer

I was solicited by Toyota to schedule a service on my 2018 Highlander lease. Upon arriving, I was told that my ToyotaCare coverage had expired and that I would be responsible for the service charges. I didn’t think this was very fair. Toyota could have solicited me for the service prior to my ToyotaCare coverage expired, or have at least called to inform me of changes to my coverage. Allison was more than understanding and she made repeated attempts to speak with her sales manager regarding my concerns. In the end, Toyota agreed to cover all my service charges and even covered the cost of my state inspection. I really appreciated their excellent customer service and look forward to returning to Wappingers Falls Toyota for service appointments in the future.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Oct 20, 2020

DCH Wappingers Falls Toyota responded

Thank you for the excellent five-star review! We're happy to hear that Allison provided you with exceptional service and the original problem could be solved. We truly appreciate your kind words and look forward to seeing you again in the future!

October 16, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"Great service. Always get me in when I call. People are..."

- rst89 Verified Customer

Great service. Always get me in when I call. People are friendly and knowledgeable. Work is done quickly and professionally. It’s always a pleasure.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Oct 16, 2020

DCH Wappingers Falls Toyota responded

Thank you for taking the time to provide such great feedback! We're pleased to know you had such a great experience at our dealership and we look forward to working with you again in the future!

1
...
1 - 10 of 300 results

Dealership Inventory (326 Vehicles)

new 2021 Toyota Prius car, priced at $28,388

2021 Toyota Prius

$28,388

new 2021 Toyota Corolla Hatchback car, priced at $22,922

2021 Toyota Corolla Hatchback

$22,922

used 2011 Honda Pilot car, priced at $7,794

2011 Honda Pilot

$7,794

used 2018 BMW X4 car, priced at $31,294

2018 BMW X4

$31,294

used 2017 Mazda CX-5 car, priced at $16,491

2017 Mazda CX-5

$16,491

used 2018 Toyota RAV4 car, priced at $20,293

2018 Toyota RAV4

$20,293