About Us
Copyright 2018 DR Media Holdings, LLC
Search
Back
Start your review of Will Harrison.
Will Harrison
Will Harrison, Product Specialist, San Antonio Dodge Chrysler Jeep Ram
not yet rated

Will Harrison

Product Specialist

San Antonio Dodge Chrysler Jeep Ram

11910 Interstate 35 Frontage Rd
San Antonio, TX 78233

Contact Me
Call
Email

1 Review of Will Harrison

May 05, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Horrible Manager Don"

- luistss14

HORRIBLE MANAGER PROFESSIONAL SKILLS!!!! Today 05/05/18 I went to purchase a 2018 Jeep Wrangler. I was prepared with all of my financial paperwork and trade in vehicle. Sales person Mr. Will was extremely professional however his Manager Don who never gave me his last name is a racist. I am a Hispanic whom Don contradicted and ignored all of my knowledge in the online purchase of the Jeep Wrangler. Don said "It's irrelevant if you have you're own financing (my bank) and whatever is on our website trade in value is useless." "What matters is what We say the value of your car is." My vehicle is 2015 Nissan Armada SL with 3700 miles an in excellent condition and I am the original owner. They appraised my vehicle at $26,000 and said its in excellent condition in person, however on there website my vehicle was appraised $33,100 for excellent, $31,000 for average and $29000 for fair conditions. Don's exact words were "the appraised value on our website is fake and not true. It's what we say." I suppose the only people that they like to work with are people that are not prepared or not buying online pricing because when you go in person they said something else. Purchasing online is fake and unprofessional for SA Dodge Dealership to behave and denied your online purchase & car value documents. Just because I am Hispanic and thoroughly prepared to purchase a vehicle they are not worth your time and or money. Don't Stop! Go Somewhere else!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
May 22, 2018

San Antonio Dodge Chrysler Jeep Ram responded

Thank you for taking the time to leave us a review. However, we are very sorry to hear that you had a negative experience with our dealership. At your earliest convenience, please contact us at 210-967-2000 so we can address your complaint to the best of our ability. Mo Hernandez, General Manager

1
1 result

Dealership Inventory (787 Vehicles)

2017 Jeep Compass

$21,750

2018 Ram 1500

$31,000

2018 Jeep Compass

$20,250

2018 Jeep Compass

$20,750

2018 Ram 1500

$31,000

2018 Jeep Compass

$20,500

2018 Jeep Compass

$27,625

2018 Jeep Compass

$28,000