Jerry Morgan
Jerry Morgan at Kia of Port Charlotte

Jerry Morgan

Sales Leader

Kia of Port Charlotte

202 Tamiami Trail
Port Charlotte, FL 33953

3.6
34 Reviews

I've been in the automotive business for 38 years at numerous positions throughout New York and Florida. My goal is to meet my customers needs and provide an outstanding experience.

3.6

34 Reviews

Write a Review

Dealership Experience

10 yrs, 2 mos

Industry Experience

39 yrs, 4 mos

34 Reviews of Jerry Morgan

September 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

After 30 years of buying cars, having a fleet of cars for our business; I ran to a car the had advertised in Car Gurus for $16.223 including all their fees except for Tax, tag and Title. We live in Estero, s More

by jblanco0920
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No
Sep 12, 2026

Kia of Port Charlotte responded

We're sorry to hear about your experience and would love to get to the bottom of it with you and see if there is something we can come up with to turn it around for you as quickly as possible. If you would be willing to continue the conversation, we would appreciate the opportunity to address your concerns.

August 24, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Very dissatisfied. Every department let me down. Sold me a lemon and did nothing to solve the problem. Going again today to get my 4th alignment. No joy in buying this More

by Taugnerjennifer12
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Aug 27, 2026

Kia of Port Charlotte responded

Jennifer, we're sorry to hear that your visit didn't meet the high standards that guests have come to expect from our dealership. If it's possible to discuss your visit in more detail, please feel free to contact us directly. We'd love to get to the bottom of this and turn things around for you.

July 16, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Wonderful service center with first class customer service. Highly recommend Leslie Adams!! They are very flexible and offer great deals More

by Christopher Humphrey
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jul 16, 2026

Kia of Port Charlotte responded

It’s wonderful to hear our service center met your expectations. Leslie will be thrilled to know you found her flexible and attentive. Thank you for recommending our Kia team.

July 05, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Absolute disappointment and worst experience of my life I have never tried to get a car from a dealership before but I don’t recommend get a vehicle from Kia of port charlotte. I was informed by nick that th More

by Tony21687
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Austen Roman , Nick

Jul 10, 2026

Kia of Port Charlotte responded

We're sorry to hear about your experience and would love to get to the bottom of it with you and see if there is something we can come up with to turn it around for you as quickly as possible. If you would be willing to continue the conversation, we would appreciate the opportunity to address your concerns.

June 30, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The service team was polite but it took my car over an hour longer than expected. More

by lindalu1102
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Howard Alvarez , Lisa

Jun 30, 2026

Kia of Port Charlotte responded

Thank you for your business and this review. While we're happy that our team was polite and professional, we do apologize for the long wait and any inconvenience it may have caused. If there is anything we can assist you with in the future, please let us know.

May 24, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

We were very happy with our salesperson Annie , she went above and beyond in every area, she had great respect for us and did everything possible to meet our needs. I would highly recommend her. I’ve brough More

by olsonsusan1
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Annerys Rosario , Ayman

May 25, 2026

Kia of Port Charlotte responded

That’s wonderful to hear your salesperson went the extra mile, showing respect and dedication throughout. We appreciate you recommending our team and recognizing such outstanding service. Enjoy your new Kia.

May 11, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Maximo was very helpful in getting me into the car I wanted at a fair price. More

by tskarenfoley
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
May 12, 2026

Kia of Port Charlotte responded

We are so glad that we had the opportunity to work with you, and that Maximo and our team could make this a top-notch experience. We look forward to continuing to serve you in the future!

April 29, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

STAY AWAY! !!! I cannot stress this enough, these people are complete crooks. They added $4,000 to my loan request AFTER I left with my new car. Read all of the More

by DontbuyaKia
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Jorge Sierra, Howard Alvarez, Blake Jones , Christian

May 02, 2026

Kia of Port Charlotte responded

We're sorry that you didn't have a completely satisfying experience. If you wouldn't mind contacting us directly, we'd love the opportunity to learn more and address any issues with our team here. Thank you for your time, and hopefully, we can get to the bottom of this.

March 28, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Poor communication, and lack of transparency from the sales/finance team. I was put in a car that had many issues , and no one cared to share what they knew given they knew what have children but as long More

by wahbi08
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Apr 01, 2026

Kia of Port Charlotte responded

Providing a positive experience is our top priority, so we're disappointed to hear that your visit didn't measure up. Thank you for bringing it to our attention, and if you'd be willing to give us some more details, please send us a message with your contact information so that we can reach out. We're sorry your visit didn't go as planned and would love the opportunity to touch base with you and address your concerns once we've been able to get the whole story.

March 08, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

It’s so stressful when you can’t get anyone to help you over the phone being on hold for 40 mins or more being transferred to so many people (more 5) each time explaining your issues and can’t get help. Co More

by ISTINEVILLANO
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Mar 12, 2026

Kia of Port Charlotte responded

We're sorry to hear about your experience and would love to get to the bottom of it with you and see if there is something we can come up with to turn it around for you as quickly as possible. If you would be willing to continue the conversation, we would appreciate the opportunity to address your concerns. Please let us know the best way to reach you.

1
...

Dealership Inventory (476 Vehicles)

new 2026 Kia K5 car, priced at $28,416
2026 Kia K5
new
Aurora Black Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Kia Carnival car, priced at $41,778
2026 Kia Carnival
new
Snow White Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Kia K5 car, priced at $29,027
2026 Kia K5
new
Snow White Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Kia Sportage car, priced at $30,207
2026 Kia Sportage
new
Ebony Black exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2025 Kia K4 car, priced at $26,326
2025 Kia K4
new
Snow White Pearl exterior
CVT
Front-wheel Drive
new 2026 Kia Sorento car, priced at $35,274
2026 Kia Sorento
new
Glacial White exterior
Automatic
Front-wheel Drive