Joseph Perry
Joseph Perry at Oakbrook Toyota In Westmont

Joseph Perry

General Sales Manager

Oakbrook Toyota In Westmont

550 East Ogden Ave
Westmont, IL 60559

not yet
rated
70 Reviews
not yet
rated

70 Reviews

Write a Review

Dealership Experience

10 yrs

Languages Spoken

English English

70 Reviews of Joseph Perry

February 02, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Big difference when I buying mi first car this way came back make business now I think about More

by CORTESOSCAR2876
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Greg Zay, Mauricio Hernandez

Feb 05, 2023

Oakbrook Toyota In Westmont responded

Providing a positive experience is our top priority, and we're sorry that we failed here. We'd love the opportunity to discuss your visit in greater detail and clear up any issues we can. If it's possible to talk about your experience one-on-one, Oscar, please reach out to us directly to let us know the best way to contact you and we will reach out.

January 21, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Very clean and ran by great people. Went through all my possible options and payments without pushing or up selling me on pointless protection plans More

by ANDROO50
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Alex Syed

Jan 22, 2023

Oakbrook Toyota In Westmont responded

Thank you so much for your wonderful review! We are thrilled that we had the opportunity to provide you with great service. We thank you for choosing Oakbrook Toyota In Westmont!

December 04, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Good experience, I did purchase a vehicle - RAV4 from them. Overall I would recommend Mr. Mo Afzal. More

by MAYAKAL
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Dec 04, 2022

Oakbrook Toyota In Westmont responded

Thank you so much for your wonderful review! We are thrilled that we had the opportunity to provide you with the perfect vehicle and deal. We are so excited for you to enjoy your new RAV4, and we thank you for choosing Oakbrook Toyota In Westmont!

November 30, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Avoid this place at all costs! Refrain from doing business with this dealership, particularly with Manager Joseph Perry. My son and I leased a 2019 TRD PRO from this very dealer More

by James G.
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Melanie Raygoza

Dec 04, 2022

Oakbrook Toyota In Westmont responded

James, We're sorry to hear that your visit didn't meet the high standards that guests have come to expect from our dealership. If there's anything we can do to resolve the issue or if it's possible to discuss your visit in more detail, please feel free to contact us directly or let us know the best way to contact you and we will reach out. We'd love to get to the bottom of this and turn things around for you.

Dec 04, 2022

James G. responded

I did reach out to Corporate on Monday, 11/28/22. Received no response, though I did leave my phone number. It must have taken my call to Toyota Financial for you to take the time and go through the motions. I’m actually surprised you did and respect your attempt. What could you possibly do to remedy the simple fact Oakbrook Toyota refused to honor a simple lease end agreement on a car I leased FROM OAKBROOK TOYOTA, without having to invent added fees, nonsense costs and other ways to line their pockets? Their attitude, when caught with blatant deceptive practices, was dumbfounding. I had a contract your dealership had written 3 years ago (Grandson of old Bob, Conor was salesperson) and I signed it with a handshake! 3 years later, The Lease ends and dealership wouldn’t honor the contractual terms? I fulfilled my end of the deal, manager Joseph Perry and YOUR dealership refused. I can’t make it more clear than making sure everyone I know avoids Oakbrook Toyota. You guys are rated #9 in the area as it relates to Toyota Customer Satisfaction. I know why and now maybe you do as well. Joseph Perry is your problem, not mine. If you’d like to call me and discuss the matter personally, I’ll afford you the chance. You have my contact information. Respectfully, James G.

November 03, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

It’s been the best one I been to and will continue to go to I highly recommend this dealer and highly recommend Ed More

by PEDROMALDONADO.ARIMONT
Customer Service
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Nov 03, 2022

Oakbrook Toyota In Westmont responded

Thank you so much for your kind words, Pedro, and for taking the time to leave us this wonderful feedback!

August 23, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Joe Perry is a great sales manager I like how easy the process can be when you have the right people in the right place. Bill H. and Donroy are truly professional at their craft. Good job everyone! More

by DOLJOETWO
Customer Service
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Aug 23, 2022

Oakbrook Toyota In Westmont responded

Thank you for sharing your experience with us! We're happy to hear it went well and hope you enjoy your new vehicle. We truly appreciate your feedback!

August 22, 2022

Dealership Rating

My used 2021 Sienna is wonderful (I was a GM loyalist until they stopped making minivans; this is my first Toyota, and so far it is serving me well)! Also, the Service Department here has been great! Bu More

by COEMGENUS.CUSTOS
Customer Service
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No
Aug 26, 2022

Oakbrook Toyota In Westmont responded

We're sorry to hear that your experience didn't meet the high standards that guests have come to expect from our dealership. If there's anything we can do to resolve the issue or if it's possible to discuss your visit in more detail, please feel free to contact us directly or let us know the best way to contact you and we will reach out. We'd love to get to the bottom of this and turn things around for you.

Aug 31, 2022

COEMGENUS.CUSTOS responded

Donroy has my number if he desires to repair our relationship. But as a dealership, I'd hope you'd insist your salesmen were attentive to your customers' concerns, rather than simply laugh at something as serious as a faulty tire.

August 17, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Good experience! Knowledgeable and helpful sales person J. No BS. In and out. Finance issues was fixed by sales manager! More

by G I V
Customer Service
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jim Robertson

Aug 18, 2022

Oakbrook Toyota In Westmont responded

Thank you so much for your kind words, and for taking the time to leave us this wonderful feedback!

August 06, 2022

Dealership Rating

Donroy was extremely helpful with the purchase of my vehicle! Nearly a month later and I’m still more than content! More

by KIRKLYN
Customer Service
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Donroy Quilop

Aug 08, 2022

Oakbrook Toyota In Westmont responded

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We work hard to make sure our guests have an exceptional experience. We will share your compliments with Donroy and our team, and we look forward to working with you again.

February 21, 2022

Dealership Rating

I purchased a car a while ago, it was my first time purchasing brand new from a dealer and they were dishonest. I walked into the finance room with a number different than what the salesman had said. I More

by AMMARY93
Customer Service
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Zubair Karim, Maher Belkaid

Mar 10, 2022

Oakbrook Toyota In Westmont responded

Thank you for bringing this to our attention, and we'd like to learn more about your experience. If you'd be willing to provide more information about your visit please reach out to our Customer Relations Manager Elyza Garcia at 630-601-6861 or by email at elyza.garcia@rohrmanauto.com . Our goal is to make sure everyone that visits the dealership has a top-notch experience. We're sorry that we didn't meet that goal in this case and we'd love the opportunity to get more details to see if we can turn this situation around for you.

1
...

Dealership Inventory (168 Vehicles)

used 2023 Toyota Corolla car, priced at $18,900
2023 Toyota Corolla
used
Classic Silver Metallic exterior
CVT
Front-wheel Drive
new 2025 Toyota Tacoma car, priced at $44,545
2025 Toyota Tacoma
new
Black exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Toyota Sequoia car, priced at $75,837
2026 Toyota Sequoia
new
Midnight Black Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2025 Toyota RAV4 car, priced at $42,401
2025 Toyota RAV4
new
Midnight Black Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2024 Toyota Sienna car, priced at $39,999
2024 Toyota Sienna
used
Celestial Silver Metallic exterior
CVT
Front-wheel Drive
new 2026 Toyota Corolla car, priced at $28,633
2026 Toyota Corolla
new
Wind Chill Pearl/Midnight Black Metallic exterior
CVT
Front-wheel Drive