Michael Livingston
Michael Livingston at Gateway Chevrolet Cadillac Hyundai Nissan

Michael Livingston | Page 2

Chevrolet Cadillac Service Advisor

Gateway Chevrolet Cadillac Hyundai Nissan

501 38th St S
Fargo, ND 58103

Contact Me
4.5
92 Reviews

Dealership Experience

19 yrs, 3 mos

Languages Spoken

English English

4.5

92 Reviews

Write a Review

92 Reviews of Michael Livingston

January 18, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Attentive to details, good service. Maintenance required was completed on timely manner. Ride to and fro was provided More

by BHAKTX
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 19, 2024

Gateway Chevrolet Cadillac Hyundai Nissan responded

It's great to hear that we were able to help you out. Our goal is to make sure everyone who walks through the door leaves happy. Thank you for choosing Gateway Chevrolet Cadillac Hyundai Nissan!

January 16, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Cory's an easy man to work with. Goal oriented. Concern for the customer. Shakespeare More

by rod.lammer
Sales Price Transparency
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jon Cole, Cory Axvig, Brad Sather, Jeremy Cole , Ron Hanson

Jan 17, 2024

Gateway Chevrolet Cadillac Hyundai Nissan responded

We are so glad that we had the opportunity to work with you, Rod, and that our team could make this a top-notch experience. We look forward to continuing to serve you in the future!

January 06, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Mike and the staff in the service department always impress me on how they present Issues, concerns, and are excellent remedial suggestions. EV Techs are Outstanding and I Feel like they treat my vehi More

by A Atzert
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jan 08, 2024

Gateway Chevrolet Cadillac Hyundai Nissan responded

Thank you! Michael and our team appreciate your business and look forward to helping you with any questions or future vehicle needs. Thank you for choosing Gateway Chevrolet Cadillac Hyundai Nissan.

November 14, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

ALWAYS happy with everything here. They know us by name and treat us like family! More

by Carla Morrison
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Nov 14, 2023

Gateway Chevrolet Cadillac Hyundai Nissan responded

Carla, thank you for choosing Gateway Chevrolet Cadillac Hyundai Nissan. Your feedback and rating mean a lot to us. We're glad we were able to help, and we hope to see you again!

October 25, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Jeremy was awesome! We’ve been working on getting a vehicle that suits me best for a whole year! I would definitely recommend him to anyone! More

by Katelynmoore
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jeremy Jenson

Oct 25, 2023

Gateway Chevrolet Cadillac Hyundai Nissan responded

Katelyn, Thank you so much for your kind words Jeremy, and for taking the time to leave us this wonderful feedback!

September 02, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Gateway Chevrolet is a great place to do business and the people are amazing to work with. I highly recommend them to anyone. Thank You very much… More

by knkruk1
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Recommend Dealer
Yes
Sep 05, 2023

Gateway Chevrolet Cadillac Hyundai Nissan responded

Thank you so much for your kind words, and for taking the time to leave us this wonderful feedback! Congrats on your new vehicle! we look forward to working with you again!

August 23, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Dealer accommodated my transportation needs, did the work correctly, on the, and below the price estimate. More

by GRIMMDORR
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Aug 24, 2023

Gateway Chevrolet Cadillac Hyundai Nissan responded

Thanks for sharing your thoughts about your service experience with Gateway Chevrolet. We appreciate your business and hope to see you again soon!

July 18, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Nice job! The repair looked great! There was an issue with one fender part that came loose. That was taken care of right away (without having to come back agai More

by warren10
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jul 18, 2023

Gateway Chevrolet Cadillac Hyundai Nissan responded

Thank you, Warren! We appreciate your business and look forward to helping you with any questions or future vehicle needs. Thank you for choosing Gateway Automotive.

July 12, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Service is slow every time I have been there. Never done with service when they say they will be even if it’s just simple oil change and new tires. More

by Robert.bryant
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Jul 16, 2023

Gateway Chevrolet Cadillac Hyundai Nissan responded

Providing a positive experience is our top priority, and we're sorry that we failed here. We'd love the opportunity to discuss your visit in greater detail and clear up any issues we can. If it's possible to talk about your experience one-on-one, please reach out to us directly to let us know the best way to contact you and we will reach out.

July 07, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Bought a 19 Suburban in July of 2022. Had it for 11 months and was in the shop multiple times for some issues. Had to pay out of pocket on a few because the warranty wouldn't cover it. Th More

by keeper_girl_05
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Rochelle Rehm

Jul 10, 2023

Gateway Chevrolet Cadillac Hyundai Nissan responded

Providing a positive experience is our top priority, so we're disappointed to hear that your visit didn't measure up. Thank you for bringing it to our attention, and if you'd be willing to give us some more detail, please send us a message with your contact information so that we can reach out. We're sorry your visit didn't go as planned and would love the opportunity to touch base with you and address your concerns.

Jul 10, 2023

keeper_girl_05 responded

Keeper_girl_05@hotmail.com I'd gladly give more details. If you email me I will give more detailed ways of contacting me.

2
...

Dealership Inventory (622 Vehicles)

new 2026 Chevrolet Traverse car, priced at $42,795
2026 Chevrolet Traverse
new
Black Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2019 Chevrolet Equinox car, priced at $17,921
2019 Chevrolet Equinox
used
Cajun Red Tintcoat exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2019 Ford F-150 car, priced at $23,960
2019 Ford F-150
used
Oxford White exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2023 Chevrolet Traverse car, priced at $28,960
2023 Chevrolet Traverse
used
Radiant Red Tintcoat exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2018 Nissan Pathfinder car, priced at $14,489
2018 Nissan Pathfinder
used
Magnetic Black exterior
CVT
Four-wheel Drive
used 2022 Toyota Corolla Hybrid car, priced at $22,391
2022 Toyota Corolla Hybrid
used
Blueprint exterior
CVT
Front-wheel Drive